اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی همدان خبر داد:

ضبط 8 هزار و 650 کیلوگرم مواد خام دامی در استان

خبرگزای فارس: رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی همدان گفت: در ایام نوروز 8 هزار و 650 کیلوگرم مواد خام دامی در استان ضبط و معدوم شد.

ضبط 8 هزار و 650 کیلوگرم مواد خام دامی در استان

احمد خدابخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: در طرح تشدید نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه مواد خام دامی ویژه ایام نوروز یک هزار و 719 مرکز و تعداد 3 هزار و 635 مورد بازرسی بهداشتی توسط دامپزشکی انجام شده است.

وی افزود: به منظور ارتقای سطح بهداشت عمومی که یکی از وظایف مهم دامپزشکی محسوب می‌شود و در راستای نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع، و عرضه مواد خام دامی، طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ایام نوروز از مورخ 22 اسفندماه سال 90 لغایت 13 فروردین‌ماه سال جاری به مرحله اجرا گذاشته شد.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی همدان خاطرنشان کرد: در این راستا 24 اکیپ نظارتی در طول این ایام فعالیت کرده و از یک هزار و 719 مرکز تولید، توزیع، بسته‌بندی، رستوران و عرضه مواد خامی بازدید شد.

وی ابراز داشت: 3 هزار و 645 مورد بازرسی بهداشتی نیز به عمل آمده که در نتیجه این بازرسی‌ها متصدیان 18 مرکز فروش مواد خام دامی متخلف به مراجع قضایی معرفی و سه مرکز عرضه نیز تعطیل شد.

خدابخشی در پایان سخنان خود بیان کرد: با تلاش بازرسان بهداشتی 8 هزار و 650 کیلوگرم انواع گوشت قرمز، سفید و آلایش دامی غیرقابل مصرف ضبط و معدوم شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول