اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

هجمه فرهنگی خطرناک‏ترین سلاح دشمن برای مقابله با کشور است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دامغان گفت: در برهه کنونی، هجمه فرهنگی خطرناک‏ترین سلاح دشمن برای مقابله به ایران اسلامی است.

هجمه فرهنگی خطرناک‏ترین سلاح دشمن برای مقابله با کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، همایش تجلیل از سرگروه‏های شجره طیبه صالحین حوزه الهادی شهرستان دامغان در سالن اجتماعات این حوزه و با حضور فرمانده سپاه دامغان و مسئول نظام طیبه صالحین در این شهرستان برگزار شد.

محمدحسن مرتضوی، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دامغان در این مراسم با بیان اینکه شهیدان چراغ هدایت و سعادت بشر هستند، افزود: هجمه فرهنگی امروز هویت اسلامی را نشانه گرفته و خواست شهدا مقابله با این هجمه‏ها است.

وی ادامه داد: بسیجیانی که در حلقه‏های صالحین مشغول به فعالیت هستند، شهدا را الگو و اسطوره کار خود قرار دهند، چرا که آنان با اهدای بهترین سرمایه خود عزت و عظمت را به ایران بخشیدند و آسایش و امنیتی که امروز مردم جامعه ما دارند، حاصل خون شهیدان است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان تأکید کرد: حفظ ارزش‏های انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گران‌قدر همواره باید در اولویت مسائل قرار گیرد.

مرتضوی بیان داشت: امروزه هجمه فرهنگی خطرناک‏ترین سلاحی است که هدایت اسلامی و دینی را نشانه گرفته و همه باید در مقابل آن آگاه و هوشیار باشیم و به درستی عمل کنیم.

به گزارش فارس، حوزه الهادی سپاه ناحیه دامغان، 114 حلقه فعال صالحین در رده‏های گوناگون دارد که از 91 نفر از سرحلقه‏های صالحین این حوزه در این مراسم تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول