اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران:

خرافات یکی از ابزارهای جنگ نرم علیه مذهب است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران گفت: خرافات می‌تواند به عنوان یکی از شیوه‌های جنگ نرم علیه مذهب استفاده شود.

خرافات یکی از ابزارهای جنگ نرم علیه مذهب است

حجت‌الاسلام حسین مهدوی‌پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار داشت: با حضور اساتید برجسته استان، نقد جریان‌شناسی مقابله با خرافات و مدعیان دروغین ویژه هیئات مذهبی و کانون مداحان در چناران برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران با بیان اینکه مهم‌ترین هدف از برگزاری این کارگاه مبارزه با تحریف و خرافات در آداب و رسوم انسانی است که ریشه در جهل دارد، تصریح کرد: این خرافات می‌تواند به عنوان یکی از شیوه‌های جنگ نرم علیه مذهب استفاده شود.

وی افزود: مدعیان دروغین نیز در بحث مهدویت با ادعاهایی هم‌چون دیدار با امام زمان(عج)، اطلاع از زمان ظهور سعی در گمراهی مردم دارند که با حضور اساتید برجسته استان شیوه‌های مقابله با این افراد مطرح می‌شود.

مهدوی‌پارسا ضمن دعوت از تمام اقشار مردم به‌ ویژه جوانان ولایی برای حضور در این کارگاه‌ها، تصریح کرد: در این دوره از کارگاه‌ها که در روزهای، 21 و 22 اسفندماه در مدرسه قرآن برگزار می‌شود، بیش از 200 نفر از اعضای هیئات مذهبی حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول