اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی سپاه عاشورا:

تفکر عاشورایی و فرهنگ انتظار دو خاکریز مستحکم مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی سپاه عاشورا گفت: تفکر عاشورایی، فرهنگ مهدویت و انتظار دو خاکریز مستحکمی هستند که در مقابل جنگ نرم ایستاده است.

تفکر عاشورایی و فرهنگ انتظار دو خاکریز مستحکم مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی‌عباسی ظهر امروز در کارگاه یک‌روزه جنگ نرم در آمفی تئاتر هتل طلائیه سپاه عاشورا با حضور مسئولان روابط عمومی و تبلیغات استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، زنجان و اردبیل با اشاره به اهداف جنگ نرم اظهار داشت: جنگ نرم یعنی فتح اذهان و افکار که استراتژیست‌های استکبار جهانی تلاش می‌کنند با توسل به جنگ نرم، دنیا را تسخیر کرده و از حیث فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... مدیریت کنند و در سایه این مدیریت جهانی به منافع مادی خود نائل شوند.

مسئول نمایندگی سپاه عاشورا در ادامه لیبرالیسم را آخرین خاکریز استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: دنیای مادی پس از فروپاشی دو مکتب مادی کمونیسم و ناسیونالیسم تلاش می‌کند با بسط آموزه‌های لیبرالیستی بتواند دنیا را زیر یک چتر درآورده و بر آنها تسلط یافته و حکومت کند.

وی تصریح کرد: اما از آن جهت که این مکاتب هماهنگ با فطرت الهی انسان‌ها نیست از این رو با شکست مواجه می‌شوند و جنبش‌های وال‌استریت در کشورهای آمریکایی و اروپایی نشانه‌ای از این فروپاشی است.

ولایی‌عباسی در ادامه با بیان اینکه استکبار جهانی در مقابله با انقلاب اسلامی ایران می‌خواهد با جنگ نرم شاهد استحاله فرهنگی انقلاب شود، تصریح کرد: دو خاکریز مستحکم که توانسته است در مقابل جنگ نرم ایستادگی کند و قابل نفوذ نیست یکی تفکر عاشورایی و دیگری فرهنگ مهدویت و انتظار است.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند با مشابه‌سازی این جریان‌های مقتدر دینی را به انحراف بکشاند تا بتواند عنصر مقاومت و پایداری را از دست تشیع بگیرد و در نتیجه بتواند ضمن تسلیم جوامع مقاوم به تسخیر آن جوامع نائل شود.

در ادامه این برنامه میکائیل جمال‌پور مدیرکل جدید دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی در ارتباط با جنگ نرم به صورت تئوریک به بحث پرداخته و اهداف استکبار جهانی را از جنگ نرم به صورت آکادمیک تشریح کرد.

وی، بهترین راهکار را در مقابله با جنگ نرم شبکه‌سازی حقیقی و مجازی دانست که باید به صورت جدی تعقیب شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول