اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

مبارزه با جنگ نرم دشمن نیازمند تقویت مسائل دینی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: دشمن در جنگ نرم خود علیه نظام برنامه‎ریزی‎های زیادی کرده است و برای مبارزه با این جنگ نیازمند تقویت مسائل دینی به ویژه در جوانان و نوجوانان هستیم.

مبارزه با جنگ نرم دشمن نیازمند تقویت مسائل دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی صبح امروز در آیین جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس سوم دبستان ام‌البنین روستای شهنیاء اظهار داشت: جامعه اسلامی نیازمند افرادی مکتبی و مذهبی است که از خانواده‎ها پا به مدارس و مراکز علمی می‎گذارند.

وی تصریح کرد: لذا لازم است با آموزش احکام و واجبات و مسائل دینی تقویت شوند تا بتوانند برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن آماده شوند.

رکنی‌حسینی ادامه داد: در دوره کنونی اطلاعات و درک دانش‌آموزان بسیار بیشتر از قبل است و والدین می‎توانند از کودکی حتی اوّل ابتدایی به آموزش فرزندان در زمینه نماز و قرآن بپردازند و با تشویق آنان را در این مسیر قرار دهند.

امام جمعه بردخون اضافه کرد: اگر بخواهیم بچه‎ها بیمار نشوند آنان را واکسینه می‎کنیم و با برنامه‎ریزی قبل از وقوع هر نوع مرضی چاره درد را پیش‌بینی می‎کنیم.

وی ادامه داد: اگر می‎خواهیم فرزندانی سالم و با نشاط از لحاظ روحی و روانی داشته باشیم باید آنها را در برابر هر نوع عوامل مخرب و فسادآور بیمه کنیم و نماز و قرآن دو داروی شفابخش است که هر انسانی می‎تواند با تمسک به آن از هر بلایی نجات یابد.

رکنی‌حسینی خطاب به معلمان و مربیان گفت: رسالت شما بسیار سنگین است و باید با همراهی اولیا دانش‌آموزان را برای آینده آماده کنید تا بدخواهان و دشمنان نتوانند به جامعه فردا آسیبی وارد کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بردخون نیز در این آیین گفت: آنچه مهم است اینکه دشمن با همه قوا به جنگ ما آمده و اگر برای روبه‌رو شدن آماده نشویم ممکن است آینده‎ای مبهم در انتظارمان باشد.

اسماعیل خیاط اظهار داشت: مربیان و معلمان با مشارکت و یاری پدران و مادران می‎توانند مانع توطئه‎های مخرب شوند.

در این آیین بعد از تقدیم هدایا برنامه‎های جذاب و سرگرم کننده‎ای اجرا شد و عبدالمحمد شعرانی مدیر مجتمع امام خامنه‎ای از حضور مسئولان، اولیا، آموزگاران و دانش‌آموزان تقدیر کرد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول