اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه نینوای گلستان:

قدرت مقابله با جنگ نرم از همان ابتدای انقلاب با ما بود

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه نینوای گلستان گفت: قدرت مقابله با جنگ نرم از همان ابتدای انقلاب با ما بود.

قدرت مقابله با جنگ نرم از همان ابتدای انقلاب با ما بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی‎اول عصر سه‌شنبه در دیدار با بسیجیان شهرستان رامیان اظهار داشت: انقلاب اسلامی دارای مولفه‎های قدرت است که قدرت نرم از جمله این مولفه‎ها بوده و از ابتدا در نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته می‎شده و عامل اصلی پیروزی انقلاب و استمرار نظام است.

وی افزود: قدرت نرم فرهنگی یا به عبارتی ساده‎تر عنصر فرهنگی تعیین کننده‎ترین عامل در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی تصریح کرد: تغییر نگرش و صیقل دادن اعتقادات مردم ایران بر اساس دستورات دینی و خدامحوری از جمله دستاوردهای این عنصر ارزشمند در نهضت امام خمینی (ره) به شمار می‎رفته است.

جانشین فرماندهی سپاه نینوای گلستان خاطرنشان کرد: هدف اصلی امام (ره) در به وجود آمدن انقلاب اسلامی جهانی کردن این انقلاب بوده است و به انقلابی فراتر از مرزهای ایران زمین چشم داشته‎اند و اتفاقی که امروز شاهد هستیم در نتیجه همین باور و دوراندیشی مدبرانه حاصل شده و جهان را به حیرت واداشته است.

کریمی‎اول اضافه کرد: توجه به فطرت انسان‎ها و گرایش‎ها همه به سمت خدا و استمرار وحی الهی و نبوت پیامبر اسلام (ص) یکی دیگر از مولفه‎های نرم مورد توجه در انقلاب اسلامی بوده است به گونه‎ای که می‎توان گفت انقلاب اسلامی ما بر دو محور خداخواهی و عدالت‎محوری استوار است و این دو فاکتور مهم را برای همه جهانیان و همه جوامع می‎خواهد.

وی ادامه داد: عنصر نرم اجتماعی و احترام به حقوق انسان‎ها از دیگر شاخصه‎های نظام جمهوری اسلامی ایران است که برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری برای دخالت دادن مردم در سرنوشت خود و کشورشان از جمله این امتیازات است به گونه‎ای که بعد از پیروزی انقلاب نحوه اداره حکومت در قالب یک رفراندوم از مردم نظرخواهی شد و اکثریت قاطع مردم از اقشار و اقوام مختلف جمهوری اسلامی را برگزیدند.

جانشین فرماندهی سپاه نینوای گلستان تصریح کرد: عامل نرم روان‎شناختی و نهادینه کردن باور خواستن توانستن است هم یکی از اصلی‎ترین عوامل استمرار با عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است به طوریکه موفقیت‎های به دست آمده توسط ایرانیان برای بسیاری از کشورهای دیگر به ویژه ابرقدرت‎ها قابل هضم نبود و آنان را به حیرت و تعجب وا داشت.

وی با اشاره به دستاوردهای به دست آمده در عرصه‎های مختلف علمی، فرهنگی، فضایی، هسته‎ای، آموزشی، پزشکی، تسلیحاتی ورزشی و بسیاری از بخش‎های دیگر اذعان کرد: توانایی‎های ما بیشتر از آن چیزی است که الان شاهد آن هستیم لذا دشمن باید بداند با به راه انداختن جنگ نرم و تهاجم فرهنگی یک شکست دیگر را در کارنامه آنان ثبت خواهد کرد چرا که ما از سال‎ها پیش با سلاح‎های مخصوص به جنگ نرم آشنایی داریم و مسلح گشته‎ایم و از خواسته‎های به حق و منطقی مان عقب‎نشینی نخواهیم کرد و تحت فرمان فرماندهی کل قوا آماده دفاع از ارزش‎ها و دستاوردهای نظام هستیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول