اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه:

راهیان‌نور راهکار ارزشمند مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عسلویه گفت: راهیان‌نور راهکار ارزشمند مقابله با جنگ نرم است.

راهیان‌نور راهکار ارزشمند مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه احمد ملکوتی صبح امروز در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور در عسلویه اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب نقش مهمی در موفقیت نظام اسلامی داشته و بسیجیان همواره برای اعتلای کشور گام برداشته‌اند.

 

وی افزود: افتخارات بسیجیان و رزمندگان بسیار زیاد و ارزشمند است و روزبه‌روز نیز این افتخارات بیشتر روشن می‌شود و باید از افتخارآفرینان جبهه‌ها همواره تقدیر کنیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه عسلویه ضمن گرامیداشت حماسه هشت سال دفاع مقدس و یادآوری خاطرات شهیدان گرانقدر و رشادت‌های آنها خاطر نشان کرد: اگر امروز در آسایش و امنیت بسر می‌بریم و آبرو و عزتی در جوامع جهانی به دست آورده‌ایم به خاطر خون پاک شهیدان است و ما مسئولیت سنگینی در قبال خون شهدا و راه امام شهدا بر عهده داریم.

 

ملکوتی تصریح کرد: با تقویت کاروان‌های اعزامی راهیان‌نور و درس گرفتن از شهدا می‌توانیم جوانان را از گمراهی و تهاجم فرهنگی نجات دهیم.

 

وی اضافه کرد: بدون تردید اردوهای راهیان‌نور برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم یک راهکار ارزشمند است که انتظار داریم این اردوها تقویت شوند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه نیز در این آیین اظهار داشت: هدف ما تقدیر از مربیان اردو نیست بلکه هدف اصلی تجلیل از مربیان فرهنگ ایثار، شهادت، شهامت، امام‌شناسی، مرجع‌شناسی و درس عاشورا است.

 

اسماعیل احمدی تصریح کرد: وقتی دانش‌آموزان ما در دل‌نوشته‌های خود به این زیبایی فرهنگ شهادت و دین‌شناسی را بیان می‌کنند مرهون برنامه خوب راهیان‌نور است.

 

وی اضافه کرد: یکی از اهداف کلان سند تحول بنیادین و مطالبات مقام معظم رهبری این است که معلم و مربی دیگر به عنوان دو واژه تفکیک شده از هم نباشد، بلکه معلم باید هم تعلیم‌دهنده و هم تربیت‌کننده باشد.

 

در این آیین از تمام مربیان و همراهان کاروان راهیان‌نور منطقه عسلویه تقدیر شد.

 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول