اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

ترویج فرهنگ شهادت بهترین راهکار مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راهکار مقابله با جنگ نرم است.

ترویج فرهنگ شهادت بهترین راهکار مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز صبح امروز در آیین یادواره هفت شهید روستای چهاربرج اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا ضامن حفظ جوانان در برابر هجوم فرهنگی و سیاسی دشمن خواهد بود و باید در جامعه با تمام توان در راستای برگزاری هر چه مطلوب‌تر یادواره‌های شهدا گام برداریم.

 

وی در همین راستا افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا سبب نشر و انتشار ارزش‌های والای شهادت در جامعه و میان نسل جوان جامعه می‌شود که این امر جامعه را از انحرافات اجتماعی مصون و محفوظ می‌دارد و زمینه سلامت اجتماعی و جامعه‌‌ای سالم را به وجود می‌آورد.

 

خرم‌روز خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ارزش‌ها و اعتقادات شهدا در یادواره‌های شهدا و مراسماتی که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود از دستاوردهای مهم این مراسمات در جامعه هستند و همواره باید این مهم را مورد توجه قرار دهیم.

 

این مسئول تلاش برای زنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره شهدا را وظیفه‌ای همگانی دانست و اذعان داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا فراتر از وظیفه، بلکه یک تکلیف است و باید نسبت به انجام این رسالت مهم اهتمام داشته باشیم، چرا که خود این عمل باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد شد.

 

بخشدار آبپخش عنوان کرد: آشنایی نسل جوان با انگیزه‌ها و اهداف شهدای گرانقدر تأثیر شگرفی در ترویج فرهگ ایثار و شهادت خواهد گذاشت و تمامی نهادهای اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، پایگاه‌های بسیج و ... باید این امر را در رأس امور خود قرار دهند تا در کنار تمامی پیشرفت‌های اجتماعی شاهد پیشرفت‌های معنوی در جامعه باشیم.

 

خرم‌روز بیان داشت: امروز جبهه کفر با تمام قدرت برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بسیج شده، بنابراین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و همراه کردن نسل سوم کشور با افکار شهیدان یک وظیفه همگانی است.

 

وی مقابله با تهدیدات و جنگ نرم دشمن را از اهم واجبات دانست و اضافه کرد: امروزه مقابله با تهدیدات نرم دشمنان انقلاب اسلامی از وظایف ما است که به منظور مقابله با این تهدیدات باید مجهز به فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت و ولایت‌مداری باشیم.

 

بخشدار آبپخش ادامه داد: شهدا زمان جنگ برای دفاع از دین و میهن اسلامی وارد شدند و با پاسخ مثبت به ندای امام زمانشان اوج دلدادگی خود را به ولایت نشان دادند و ما نیز امروز در سایه ولایتمداری و عمل به فرامین و دستورات رهبر معظم انقلاب می‌توانیم به جایگاه‌های رفیع دست یابیم.

 

خرم‌روز با تاکید بر اینکه بهترین راه برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه برگزاری یادواره‌های شهداست ابراز داشت: تاکنون در مرکز بخش و تمامی روستاهای تابعه یادواره‌های شهدا با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شده و از تمام توان برای تداوم این روند باید بهره ببریم.

 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول