اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

بزرگ‌ترین منکر، جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: بزرگ‌ترین منکر در جامعه امروزی جنگ نرم دشمن است.

بزرگ‌ترین منکر، جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در همایش ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار داشت: با وجود امام جمعه استان و فضای همدلی بین مسئولان شاهد موفقیت‌هایی در زمینه‌های مختلف هستیم.

وی افزود: استان بوشهر با وجود ویژگی‌های خاص خود و داشتن نخبگان علمی و مذهبی باید استانی نمونه در فریضه امر به معروف و نهی از منکر باشد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بوشهر نخستین استانی بود که طرح تفکیک جنسیتی در ادارات را انجام داد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک هنر بوده در عین حالی که یک علم است.

جهانبخش تاکید کرد: آمرین به معروف و ناهیان از منکر باید عالم و هنرمند باشند تا بتوانند حاصل هنر و علم را به عملی تبدیل کنند که از آن به عنوان تذکر لسانی یاد می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بیداری اسلامی جلوه انقلاب اسلامی است و میلیون‌ها شهید و جانباز و آزاده سندی بر وفاداری مردم به نظام است.

استاندار بوشهر گفت: بالاترین تجلی معروف در ایران در انتخابات 12 اسفندماه جلوه کرد و این نشان از علم و هوشیاری مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

جهانبخش بیان داشت: توسعه حوزه‌های علمیه را یک نیاز و معروف جامعه می‌دانیم اما باید گفت حوزه‌های علمیه و روحانیت در مظلومیت هستند.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین منکر در جامعه امروزی جنگ نرم دشمن است، یاد آور شد: تربیت فرزندان علوی، رضوی، حسینی علاج کار مبارزه با جنگ نرم دشمن است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول