اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دو و میدانی:

حضور مقتدرانه در المپیک مهم‌ترین برنامه فدراسیون است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون دو و میدانی مهم‌ترین برنامه این فدراسیون را حضور مقتدرانه در المپیک 2012 عنوان کرد.

حضور مقتدرانه در المپیک مهم‌ترین برنامه فدراسیون است

 افشین داوری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: برنامه‌های فدراسیون با توجه به نزدیک شدن به المپیک برنامه‌های کوتاه مدت در رأس اهداف فدراسیون قرار گرفته و لذا این برنامه‌ها از اولویت خاصی برخوردار بوده به دلیل آنکه المپیک 2012 و المپیک لندن را پیش رو داریم.

وی افزود: به همین مناسبت ما برنامه‌هایی را برای پشتیبانی از ورزشکارانی که ورودی المپیک را آورده‌اند و ورزشکارانی که در صدر ورودی به المپیک هستند، تدوین کرده‌ایم.

داوری با بیان اینکه این برنامه‌ها برای ورزشکارانی که المپیک را به وجود آوردند، تنظیم شده است، گفت: ورزشکارانی مثل احسان حدادی، کاوه موسوی، هاشمی آهنگر، سجاد مرادی، امین نیک، ابراهیم رحیمیان و خانم رجبی سال گذشته افتخاراتی را در عرصه دو و میدانی نصیب کشور کردند.

وی با بیان اینکه برای هفت نفر از ورزشکاران این رشته که ورودی المپیک را کسب کرده‌اند، اردوهای آمادگی در داخل و خارج از کشور بر اساس ارائه برنامه‌های مربی‌ها در حال انجام است،‌ یادآور شد: این ورزشکاران از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم برخوردار هستند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: به عنوان نمونه احسان حدادی به مدت 45 روز در آفریقای جنوبی بود باز هم 45 روز در کیش در تمرینات به سر می‌برد و بلافاصله از 12 فروردین ماه 91 به مدت 45 روز عازم ایتالیا شد که بلافاصله بعد از بازگشت از ایتالیا ،45 روز نیز در اردوی بلاروس قرار گرفته است.

وی گفت: خانم رجبی نیز از 27 اسفند عازم بلاروس شده و به مدت سه ماه در بلاروس اردو نشین شده است و یا سجاد مرادی در مجموع نزدیک دو ماه در الجزایر بوده و بعد به ایران آمد و در اصفهان نزدیک به یک ماه در اردو بوده و در ادامه اردوی چند روزه‌ای را در چهارمحال و بختیاری به خاطر ارتفاع زیر نظر مربی خارجی تمرینات لازم را انجام داد که بعد از آن هم وارد مسابقات می‌شود.

داوری با بیان اینکه  همین روند را در مورد بقیه اعضای تیم ملی داریم، ادامه داد: اما ورزشکارانی که برای کسب ورودی مثل هادی سپهرزاد، رضا قاسمی، احسان مهاجرشجاعی و یا مریم طوسچی از امیدهای ما برای المپیک بوده که اکنون زیر نظر فدراسیون دو و میدانی قرار دارند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس این ورزشکاران مثل سایر المپیکی‌ها هم پشتیبانی برای اردو و هم مربیان خارجی برای اعزام به مسابقات برون مرزی آماده شده است.

رئیس فدراسیون دو و میدانی با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا در چین و مسابقات جهانی در اسپانیا در رشته دو و میدانی گفت: تاکنون 5 نفر از بچه‌های ما ورودی المپیک را کسب کرده‌اند که ممکن است تا در مسابقات آسیایی این ورودی‌ها افزایش یابد، چون در مسابقات جهانی رقابت سنگین و سخت است، از این رو برای ورزشکاران ملی دو و میدانی برنامه‌های جامعی را تنظیم کرده‌ایم.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول