اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد

آغاز هم‌زمان عملیات بازسازی پیست‌های دوومیدانی ورزشگاه انقلاب و تختی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: عملیات بازسازی پیست دوومیدانی ورزشگاه‌های انقلاب و تختی هم‌زمان آغاز می‌شود.

آغاز هم‌زمان عملیات بازسازی پیست‌های دوومیدانی ورزشگاه انقلاب و تختی

علیرضا محمودیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: قرارداد بازسازی پیست تارتان ورزشگاه انقلاب با پیمانکار منعقد شده و تارتان نیز خریداری شده است.

وی افزود: پیست تارتان خریداری شده منطبق بر آخرین استانداردهای دوومیدانی دنیا بوده و در حال حاضر در گمرک ایران است تا مراحل ترخیص آن انجام شود.

رئیس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به تأخیر صورت گرفته در آغاز عملیات بازسازی پیست دوومیدانی ورزشگاه انقلاب بیان داشت: به دلیل نوسانات ارزی امکان ترخیص تارتان خریداری شده از گمرک توسط پیمانکار فراهم نشده است.

محمودیه افزود: بازسازی پیست و نصب تارتان به هوای مساعد نیاز دارد و بعد از ترخیص تارتان و مساعد شدن هوا عملیات بازسازی پیست دوومیدانی ورزشگاه انقلاب انجام می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه پیمانکار بازسازی پیست دوومیدانی ورزشگاه انقلاب و تختی را یک شرکت بر عهده دارد، تاکید کرد: قرار است عملیات بازسازی هر دو ورزشگاه به طور هم‌زمان انجام شود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول