اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

عملیات نصب تارتان سالن سرپوشیده دوومیدانی تبریز پایان می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از پایان یافتن عملیات نصب تارتان سالن سرپوشیده دوومیدانی تبریز طی 10 روز آینده خبر داد.

عملیات نصب تارتان سالن سرپوشیده دوومیدانی تبریز پایان می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، سیدمحمد شروین اسبقیان در هفتمین جلسه هیئت‌های ورزشی استان اظهار کرد: عملیات نصب تارتان سالن سرپوشیده دوومیدانی شهید خسرو علی آبادی تبریز 10 روزه پایان می‌یابد.

وی افزود: اتمام سالن سرپوشیده دوومیدانی شهید خسرو علی آبادی تبریز در زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع پس از 10 سال یکی از اولویت‌های ورزش قهرمانی و دوومیدانی آذربایجان‌شرقی بود و با  پیگیری‌های استاندار آذربایجان‌شرقی و حمایت وزارت ورزش و جوانان در سال 89 بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار جذب و اختصاص یافت و عملیات نصب تارتان و لایه نهایی پیست تا 10 روز آینده اتمام و با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: عملیات ساخت تمام سالن‌های سرپوشیده اهدایی سفرهای دکتر احمدی‌نژاد و دولت در دورهای اول و دوم در آذربایجان‌شرقی اتمام یافته و یا اجرایی شده است که گام بسیار مهم و بی‌نظیر برای ورزش استان بوده که در جای جای آذربایجان‌شرقی حتی در روستا‌ها سالن‌های ورزشی سرپوشیده استاندار ساخته شده است.

اسبقیان با اشاره به موفقیت‌های ورزش آذربایجان‌شرقی در سال 90 افزود: موفقیت‌هایی بی‌نظیری در ورزش آذربایجان‌شرقی از اولین روزهای سال 90 به دست آمده که کسب 3 سهمیه المپیک 2012 لندن توسط یوسف کرمی، سجاد هاشمی و میلاد وزیری شاخص‌ترین و مهم‌ترین دستاورد بود.

وی افزود: صعود تیم والیبال شهرداری تبریز به لیگ برتر پس از هشت سال، صعود تیم‌های هندبال بانوان و آقایان شهرداری تبریز به لیگ برتر، کسب نخستین مدال طلای تاریخ کشتی آذربایجان‌شرقی در فوق سنگین توسط پرویز هادی در رقابت‌های قهرمانی آسیا و برگزاری شش دوره رقابت‌های بین‌المللی باشکوه در تبریز ورزش آذربایجان‌شرقی را به دوران مرحوم اکبر گهرخانی بازگردانده است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول