اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی خبر داد

ارتقای جایگاه بانوان در دو و میدانی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی گفت: رشته دو و میدانی بانوان جایگاه خود را در استان و حتی کشور ارتقا داده است.

ارتقای جایگاه بانوان در دو و میدانی

زهرا رنجبررضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از زمانی که هیئت دو و میدانی استان سالن شهید امینی را تحویل گرفته است، هیئت بیشتر برای جایگاه ورزشی بانوان بها می‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر این مجموعه فقط بعد از ظهرها برای بانوان قابل استفاده است.

نایب رئیس دو و میدانی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: امسال میزبان مسابقات کشوری برای انتخاب نفرات برتر و نیز قهرمان بودیم و در سال 91 میزبان چند مسابقه کشوری در سالن شهید امینی هستیم.

رنجبر در ادامه گفت: سالن تختی مجهز نبوده و فاقد تارتان است ولی سالن شهید امینی مجهز به سیستم گرمایشی مانند گرمایشی و فتوفنیش بوده و از هر نظر برای بانوان مناسب است.

این مسئول در ادامه تأکید کرد: کلاس‌های مربی‌گری به منظور بازآموزی برخی کلاس‌ها و اصلاح برخی قوانین برگزار شده و کلاس داوری درجه سه نیز به دلیل به حدنصاب نرسیدن برگزار نشده است.

این مسئول با اشاره به وضعیت شهرستان‌ها گفت: امکانات به طور شایسته بین شهرستان‌ها توزیع می‌شود ولی فعالیت آنها نسبت به ارومیه کمتر است و فاقد فعالیت‌های دو و میدانی و سالن سرپوشیده است.

وی در ادامه گفت: گرچه سطح مربی‌گری از لحاظ علمی در استان خوب است ولی لازم است که از مربیان خارجی هم برای تعدادی از ورزشکاران استفاده شود.

این مسئول همچنین در ارتباط با استعدادیابی خاطر نشان کرد: مربیان درجه یک، با مهارت و باتجربه برای استعدادیابی به مدارس و خود سالن‌های ورزشی اعزام می‌شوند تا افراد بااستعداد را انتخاب کنند.

رنجبر گفت: متأسفانه برای رشته‌های ورزشی بانوان اسپانسر وجود ندارد و با وجود ناکافی بودن بودجه طبق برنامه‌ریزی هیئت فعالیت می‌کنیم.

وی در پایان از تلاش‌های رئیس هیئت، مدیر کل اداره ورزش و جوانان و رئیس اداره ورزش و جوانان به دلیل ارتقای سطح کیفی و کمی ورزش و توجه بیشتر به این رشته ورزشی تشکر کرد.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول