اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 مازندرانی در مسابقات دو و میدانی امارات اول شدند

خبرگزاری فارس: دو مازندرانی در مسابقات دو و میدانی امارات به مقام اول دست یافتند.

2 مازندرانی در مسابقات دو و میدانی امارات اول شدند
خردمند حیدری دارنده عنوان قهرمانی دو و میدانی جهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس سوادکوه با بیان اینکه در مسابقات دو و میدانی امارات سه مازندرانی به عنوان‌های اول و دوم دست یافتند، گفت: دو مقام اول و یک مقام دومی حاصل فعالیت ورزشی ما در این مسابقات بوده است.

وی خاطرنشان کرد: من رتبه اول و سلیمان آهنگر مقام دوم را در رده سنی 40 سال و حسین فاضل رتبه اول در رده سنی 50 سال، دست یافته‌ایم.

دارنده عنوان قهرمانی مسابقات بین‌المللی لبنان، فرانسه و امارات، خاطرنشان کرد: در مسابقات امسال بیش از 120 کشور حضور داشته‌اند.

حیدری از حضور بیش از 35 هزار دونده در این مسابقات خبر داد و گفت: سطح کیفی این مسابقات بالا بوده است و چهره‌های برتر این رشته ورزشی در آن حضور داشتند.

دارنده عنوان قهرمانی رده سنی 40 سال مسابقات دو و میدانی امارات تصریح کرد: مسابقات دو و میدانی 10 کیلومتر امارات به صورت سالانه برگزار می‌شود که امسال موفق به دفاع از آن عنوان شدم.

وی رشته ورزشی دو و میدانی را به عنوان رشته ورزشی پایه و اساسی ذکر کرد و متذکر شد: سرمایه‌گذاری در این بخش به معنای آماده کردن علاقه‌مندان برای دستیابی به موفقیت‌های ورزشی است.

حیدری استعدادهای دو و میدانی کشور را مناسب توصیف کرد و اذعان داشت: کسب عنوان‌های جهانی موجب افزایش انگیزه‌های جوانان و نوجوانان برای کسب افتخار ملی می‌شود.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول