اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان:

بعد از یک سال و نیم رئیس فدراسیون دو و میدانی مشخص شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی دیروز برگزار شد و آقای افشین داوری به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی مشخص شد.

بعد از یک سال و نیم رئیس فدراسیون دو و میدانی مشخص شد

علیرضا امینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: دیروز بعد از یک سال و نیم مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی برگزار شد و از سرپرست به رئیس فدراسیون تبدیل و آقای افشین داوری با حداکثر آراء توانست بر مسند فدراسیون دو و میدانی تکیه بزند.

وی ادامه داد: این مجمع در محل هتل المپیک تهران برگزار شد که طی آن آقای افشین داوری برای مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی انتخاب شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان بیان داشت: ان‌شاءالله بتوانیم با برنامه‌های آقای داوری به سمت جلو حرکت کنیم و دو و میدانی کشور رشد و ارتقاء پیدا کند، آقای داوری فردی است که در سیستم‌های مدیریتی مختلف کار کرده و در دو و میدانی کشور نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد.

امینی هم‌چنین به رقابت‌های آزاد دو و میدانی بانوان اشاره کرد و افزود: هفته آینده به مناسبت دهه فجر رقابت‌های آزاد دو و میدانی استقامت بانوان را به صورت آزاد برگزار می‌کنیم و در پایان هم به نفرات برتر این رقابت‌ها جوایزی اهداء می‌کنیم.

وی ادامه داد: هفته گذشته نیز رقابت‌های دو و میدانی آموزش و پرورش را در مقاطع مختلف تحصیلی در نواحی سه و پنج برگزار کردیم.

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان تأکید کرد: ان‌شاءالله به بقیه نواحی آموزش و پرورش هم در حال بخشنامه کردن هستیم تا رقابت‌های دو و میدانی را در آن مناطق نیز برگزار کنیم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول