اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح سه شنبه

رقابت‌های دو ‌و ‌میدانی قهرمانی بانوان در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بانوان هیئت دو‌ و ‌میدانی استان قم از برگزاری رقابت‌های دو‌ و ‌میدانی قهرمانی بانوان جام فجر در قم خبر داد.

رقابت‌های دو ‌و ‌میدانی قهرمانی بانوان در قم برگزار می‌شود

راحله واقفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری مسابقات دو ‌و میدانی جام فجر در قم، اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها در ادامه برنامه‌های مهم هیئت به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: هیئت دو ‌و ‌میدانی استان قم به عنوان یک فرصت مناسب برای استعدادیابی و شناسایی بانوان دو و میدانی کار به پیکارهای دو ‌و میدانی گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب نگاه می‌کند که بر این اساس با شرکت برترین‌های استان به انجام می‌رسد.

نایب رئیس هیئت دو‌ و ‌میدانی استان قم افزود: دو ‌و‌ میدانی‌کاران زن شرکت کننده در این مسابقات در پنج ماده این دوره از رقابت‌ها با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، ضمن اینکه در پایان مسابقات از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به مواد رقابتی بین دو و میدانی کاران شرکت کننده در این دوره از پیکارها، بیان داشت: بانوان دو و میدانی کار حاضر در این رقابت‌ها برای کسب عناوین برتر مواد 100 متر، 800 متر، 100 متر با مانع، پرش طول و پرتاب‌ وزنه، رقابت می‌کنند.

واقفی همچنین با اشاره به اینکه هیئت دو و میدانی استان قم محدودیتی از نظر سن برای شرکت کنندگان در نظر نگرفته ‌است، بیان داشت: بدین ترتیب تمام بانوان فعال در رشته دو و میدانی در قم حق شرکت در این دوره از مسابقات قهرمانی دو‌ و‌ میدانی بانوان جام فجر را دارند.

وی اظهار داشت: هیئت از تمام بانوان دو‌ و ‌میدانی کار علاقمند به شرکت در این رقابت‌ها دعوت کند و این در حالی است که هر ورزشکار می‌تواند در مواد مختلف این دوره از مسابقات به رقابت پرداخته و برای کسب عناوین برتر تلاش کنند.

واقفی با اشاره به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بانوان دو و میدانی کار قمی در سال‌های اخیر، خاطر نشان کرد: در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور شاهد حضور موفق دو ‌و ‌میدانی‌کاران قمی بودیم که سر آمد آنها کسب مقام در رقابت‌های لیگ و همچنین راهیابی بانوی قمی به تیم ملی دو و میدانی داخل سالن کشورمان است.

نایب رئیس هیئت دو‌ و ‌میدانی استان قم افزود: در رقابت‌های انتخابی تیم ملی دو و میدانی داخل سالن کشورمان که اخیرا به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در تهران و در مجموعه ورزشی تخصصی آفتاب انقلاب برگزار شد، بانوان دو و میدانی کار قم نیز حضور موفقی داشتند.

وی یاد آور شد: در رقابت‌های دو و میدانی بانوان جام فجر از تمام دانشجویان پردیس قم دانشگاه تهران، پیام نور قم، دانش‌آموزان و دانشجویان دانشگاه قم در مواد مختلف دعوت کرده‌ایم تا ان‌شاءالله رقابت‌های سطح بالایی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول