اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فروردین امسال صورت گرفت

بازدید 119 هزار مهمان نوروزی از سد و نیروگاه مارون

خبرگزاری فارس: شمار بازدید کنندگان نوروزی از سد مارون در استان خوزستان در روزهای آغازین سال جاری با افزایش 95 درصدی نسبت به سال گذشته، به بیش از 119 هزار نفر رسید.

بازدید 119 هزار مهمان نوروزی از سد و نیروگاه مارون

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، مدیر عامل شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون با اعلام این مطلب گفت: سد مخزنی مارون یکی از جاذبه‌های گردشگری خوزستان است که همه ساله در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای تعداد زیادی از مسافران، مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور است.

مکاری بهبهانی خاطر نشان کرد: امسال ما در سد مخزنی مارون در دو بخش مجموعه سد و مجموعه ویلاهای تفریحی پلاژ مارون پذیرای مهمانان نوروزی بودیم.

سد مخرنی مارون یکی از سدهای شش گانه استان خوزستان و در 19 کیلومتری شمال بهبهان در بین سلسله کوه‌های زاگرس احداث شده که حیات وحش و دریاچه زیبا به طول 25 کیلومتر، پوشش گیاهی و گل‌های فصلی، درختان سرسبز و ویلاهای زیبا، فضایی دلنواز را برای بازدیدکنندگان به وجود آورده است.

مجموعه بازدیدهای نوروزی امسال که از دوم تا پایان روز سیزدهم فروردین ادامه داشت، با افزایش 95 درصدی شمار بازدیدکنندگان نسبت به سال قبل همراه بود.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول