اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت گرفت

بازدید 200 هزار گردشگر از بوستان ملی باباامان بجنورد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری شهردار بجنورد از بازدید بیش از 200 هزار گردشگر از بوستان ملی باباامان طی ایام نوروزی خبر داد.

بازدید 200 هزار گردشگر از بوستان ملی باباامان بجنورد

محمد موفق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: تعداد زیادی از این گردشگران نیز در این بوستان به استراحت پرداخته و ماندگار شدند.

وی با اشاره به اینکه تمام امکانات خدماتی مورد نیاز مسافران نوروزی در این بوستان فراهم شد، تصریح کرد:‌ همچنین برای بازدید گردشگران از اماکن دیدنی بجنورد تورهایی توسط میراث فرهنگی خراسان شمالی از محل بوستان ملی باباامان فعال شده بود.

موفق با اشاره به توزیع 25 هزار اقلام نوروزی در بجنورد، گفت: 25 هزار لوح فشرده، کتابچه راهنمایی گردشگری و نقشه راهنمای شهری در مرکز خراسان شمالی بین میهمانان نوروزی توزیع شده است.

وی افزود: همچنین این شهرداری در بخشی از انتشار و توزیع اقلام نوروزی مربوط به میراث فرهنگی و گردشگری استان مشارکت داشته است.

موفق با بیان اینکه بجنورد هر ساله میزبان تعداد زیادی مسافر و میهمان نوروزی از اقصی نقاط کشور است، افزود: در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای برای خدمات‌رسانی به آنان در شهر تدارک یافت.

وی خط‌کشی معابر این شهر به مناسبت سال جدید را از اقدامات شهرداری برشمرد و تصریح کرد: بر همین اساس معابر اصلی بجنورد در آستانه سال جدید خط‌کشی شده و آماده پذیرایی از زائران و مسافران شد.

معاون فرهنگی و هنری شهردار بجنورد نصب المان‌های مختلف در میادین شهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: این اقدام برای زیباسازی بجنورد به منظور پذیرایی از مسافران نوروزی صورت گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار بجنورد به کاشت گل‌های مختلف در آستانه فصل بهار در بلوارها و میادین شهرهای این استان اشاره کرد و اظهار داشت: البته کاشت این گل‌ها امسال نیز از سوی شهرداری‌ها ادامه خواهد داشت.

به گفته وی همچنین به مناسبت سال جدید هفت‌سین و المان‌های مرتبط با نوروز در میادین این شهر توسط شهرداری نصب شد.

موفق همچنین با اشاره به استقبال شهروندان از رهاسازی ماهیان قرمز در استخرهای این بوستان ملی از عموم شهروندان به خاطر این حرکت قدردانی کرد.

بوستان ملی باباامان در 10 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول