اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه خبر داد

رشد 200 درصدی گردشگران داخلی و خارجی در عسلویه

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه از رشد 200 درصدی گردشگران داخلی و خارجی در عسلویه خبر داد.

رشد 200 درصدی گردشگران داخلی و خارجی در عسلویه

عبدالله نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: میزان استقبال گردشگران داخلی و خارجی از منطقه عسلویه 200 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

 

وی افزود: بر اساس آمار موجود تا پایان سیزدهم فروردین بیش از 900 هزار نفر در شهرها و روستاهای مختلف عسلویه اسکان یافتند و ماندگاری مهمانان نیز افزایش چشمگیری داشته است.

 

بخشدار ویژه عسلویه خاطر نشان کرد: توسعه گردشگری روستایی در منطقه ویژه عسلویه از نکات مهم و ارزشمند نوروز امسال بود و با همکاری سازمان منطقه ویژه و شهرداری و بخشداری عسلویه و با همکاری بسیار خوب آموزش و پرورش شاهد بهبود گردشگری روستایی و استقبال بی‌نظیر گردشگران از مناطق دیدنی و روستاهای گردشگری بخش عسلویه بودیم.

 

نادری تصریح کرد: جنگل حرا و خلیج نایبند از امکانات ویژه بهداشتی و امکانات رفاهی برخوردار بودند و این امر موجبات ماندگاری مسافران را فراهم کرد.

 

وی اضافه کرد: مدارس و کلاس‌های درس و سالن‌های ورزشی در روستاهای بساتین و چاه‌مبارک و بیدخون و هاله و سایر روستاها پذیرای مهمانان نوروزی بود و این کلاس‌ها از همه امکانات لازم برخوردار بوده است.

 

بخشدار ویژه عسلویه یادآور شد: رشد و پیشرفت قابل توجه توریست صنعتی نیز در منطقه عسلویه مشهود بود و گردشگران بسیار زیادی برای بازدید از تاسیسات نفتی و گازی منطقه وارد عسلویه شدند.

 

نادری اذعان داشت: در تمام سواحل شهری و روستایی به اندازه کافی چادر و امکانات مستقر شده بود و تمام امکانات به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار گرفت.

 

وی گفت: برگزاری جشن‌های نوروزی در تمام شب‌های نوروز در ساحل عسلویه و نخل‌تقی از نکات مهم تعطیلات نوروزی بود که استقبال بی‌نظیر مهمانان را شاهد بودیم.

 

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول