اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بیمه خدمات درمانی گیلان:

بیش از یک میلیون گیلانی زیر پوشش بیمه هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کل بیمه خدمات درمانی گیلان گفت: از دو میلیون و 404 هزار و 853 نفر جمعیت گیلان تعداد یک‌میلیون و 445 هزار و 345 نفر زیرپوشش بیمه خدمات درمانی هستند.

بیش از یک میلیون گیلانی زیر پوشش بیمه هستند

محمود عاطف‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه از بالغ بر دو میلیون و 404 هزار و 853 نفر جمعیت گیلان تعداد یک‌میلیون و 445 هزار و 345 نفر زیرپوشش بیمه خدمات درمانی هستند، اظهار داشت: این تعداد بیش از 60 درصد جمعیت گیلان را شامل می‌شود.

وی، ادامه اجرای طرح ملی بیمه ایرانیان را یکی از برنامه‌های سال جاری بیمه خدمات درمانی استان عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح ملی با 50 درصد تخفیف حق سرانه از برنامه‌های مهم ماست.

این مسئول، با اشاره به اینکه اداره کل بیمه خدمات درمانی در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان رتبه نخست را دارد، تصریح کرد: این امر حاصل همکاری و همدلی همکاران است.

وی، آمار بیمه ایرانیان را متغیر دانست و ابراز کرد: در گیلان بیش از 100 هزار نفر زیرپوشش بیمه ایرانیان هستند.

عاطف‌راد درباره وضعیت بیماران خاص اذعان کرد: دو هزار و 514 نفر بیمار خاص در گیلان هستند که بیمه خدمات درمانی 70 درصد هزینه‌های سرپایی و 90 درصد هزینه‌های بستری را طبق تعرفه دولتی پرداخت می‌کند.

وی، عمده خدمات بیمه خدمات درمانی را خرید خدمات ذکر کرد و افزود: مردم باید زیرپوشش بیمه خدمات درمانی قرار گیرند.

مدیر کل بیمه خدمات درمانی گیلان با اشاره به اینکه بیماران دفترچه بیمه خود را در اختیار دیگران قرار ندهند، خاطرنشان کرد: اگر فرد بیمه شده دفترچه خود را در اختیار افراد غیر قرار دهد بیمه نمی‌تواند تعهدات بیمه‌ای خود را انجام دهد.

وی، اضافه کرد: با تمهیداتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی اندیشیده دیگر بهانه‌ای برای بیمه نشدن هیچ فرد ایرانی وجود ندارد و تمام افراد می‌توانند زیرپوشش بیمه درمان ایرانیان قرار گیرند.

عاطف‌راد متذکر شد: اگر هر فردی به ما مراجعه کند تلاش می‌کنیم او را زیرپوشش بیمه قرار دهیم که این امر وظیفه ما و نظام است.

وی، با تصریح بر اینکه دولت زمینه بیمه شدن تمام افراد جامعه از طریق بیمه ایرانیان را فراهم آورده است، یادآور شد: طبق برنامه پنجم توسعه تمام بیمه‌های درمانی در یک سازمان با نام بیمه سلامت ایرانیان فعالیت می‌کنند که اساسنامه آن تدوین شده و قرار است قبل از پایان سال 91 اجرایی شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه مردم برای بیمه شدن تنها با مراجعه به اداره‌های بیمه و نمایندگی‌ها و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با اداره کل بیمه خدمات درمانی گیلان می‌توانند اقدام کنند، تصریح کرد: مردم مراقب افراد سودجو باشند.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول