اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

آشنایی با فرهنگ شهادت جوانان را در مقابل توطئه‌ها بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت موجب بیمه شدن آنها در برابر توطئه‌های دشمنان می‌شود.

آشنایی با فرهنگ شهادت جوانان را در مقابل توطئه‌ها بیمه می‌کند

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اعزام دانشجویان و نسل جدید انقلاب اسلامی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس موجب آشنایی بیشتر این نسل با فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود تصریح کرد: حضور نسل جوان در این مناطق آثار فراوانی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه نسل جوان و نوجوان با حضور در این مناطق با رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام آشنا می‌شوند تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از آثار و برکات این سفرها است.

وی با بیان اینکه هر چقدر نسل جوان و نوجوان جامعه با ارزش‌های دوران دفاع مقدس آشنا شوند، این ارزش‌ها را در جامعه ترویج می‌دهند خاطر نشان کرد: مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به عنوان دانشگاه یادگیری ارزش‌ها محسوب می‌شود که یادآور ارزش‌های متعالی است.

حجت‌الاسلام معبودی آشنایی با فضائل، ارزش‌های اخلاقی و متعالی را از دستاوردهای کاروان‌های راهیان‌نور برشمرد و افزود: آشنایی نسل‌های جوان جامعه با ارزش‌های دوران دفاع مقدس یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در اوج مظلومیت و نبود امکانات در محاصره فیزیکی دشمنان اسلام قرار گرفت افزود: رزمندگان اسلام با رشادت‌های خود برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات کشور آفریدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس از عرصه‌های پرافتخار کشور است افزود: نسل جدید جامعه با حضور در این مناطق با این افتخارات آشنا شده و هویت خود را به دست می‌آورند.

وی با بیان اینکه حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مصونیت‌بخش جامعه است خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق حضور این کاروان‌ها در مشهدالشهدا امکان‌پذیر می‌شود.

حجت‌الاسلام معبودی فضای معنوی حاکم بر مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را در راستای شوق و اشتیاق مردم برای حضور در این مناطق مهم ارزیابی کرد و گفت: این قطعه از سرزمین مقدس جمهوری اسلامی با خون شهدا رنگین شده و فضای معنوی حاکم برای آن موجب آشنایی جوانان با فرهنگ رزمندگان اسلام می‌شود.

وی با بیان اینکه زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان ضروری است یادآور شد: دشمنان همواره برای کمرنگ کردن ارزش‌های معنوی در جامعه تلاش کرده و با ایجاد فضایی مادی و بی‌هویت در صدد گمراه کردن جوانان این مرز و بوم هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بر ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای حضور جوانان و نسل جدید جامعه در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت موجب بیمه شدن آنها در برابر توطئه‌های دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول