اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بیمه خدمات درمانی جیرفت خبر داد

توزیع 76 هزار جلد نشریه بیمه در جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت گفت: 76 هزار جلد نشریه «بیمه و سلامت روستا» به مراکز روستایی برای توزیع درب منازل روستاییان و عشایر منطقه جنوب کرمان ارسال شده است.

توزیع 76 هزار جلد نشریه بیمه در جنوب کرمان

ابراهیم مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: بانک الکترونیک دانش در شبکه LAN اداره کل بیمه خدمات درمانی در راستای ارتقای سطح علمی کارکنان در سطح استان راه‌اندازی شده است.

وی تولید برنامه و نمایش رادیویی با مضمون بیمه درمان روستایی و پزشک خانواده را یکی دیگر از فعالیت‌های این اداره خواند و افزود: فرآیند پرداخت خسارت متفرقه به صورت آزمایشی، غیرحضوری انجام می‌شود.

مختاری تصریح کرد: 76 هزار جلد نشریه «بیمه و سلامت روستا» به مراکز روستایی ارائه دهنده خدمات بهداشتی درمانی روستایی برای توزیع درب منازل روستاییان و عشایر منطقه جنوب کرمان در راستای اطلاع‌رسانی استفاده بهینه از خدمات درمانی روستایی و فرهنگ سلامت مردم ارسال شده است.

این مسئول ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف، برگزاری قرائت قرآن مجید به همراه ترجمه، تفسیر، و شرح تجویدی آن، استفاده از قلم هوشمند قرآن کریم و اقامه هر روزه نماز جماعت از جمله اقدامات فرهنگی و معنوی این اداره است.

سرپرست اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت ادامه داد: کتاب «تکریم ارباب رجوع از دیدگاه آموزه‌های اسلامی» به شهرستان‌های مجاور و جنوبی علاوه بر توزیع میان تمام مسئولان شهرستان جیرفت در راستای بهره‌برداری مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی ارسال شده است.

وی گفت: تعدادی از باجه‌ها و نمایندگی‌های بیمه خدمات درمانی منطقه جنوب جازموریان و میاندران و همچنین دسترسی کارشناسان ناظر بیمارستان‌های شهرستان به اداره کل بیمه خدمات درمانی از طریق سیستم، آنلاین شده است.

مختاری با اشاره به ارتقای فرآیندها و خدمات از دستی به رایانه‌ای عنوان کرد: در همین راستا استفاده از خدمات غیرحضوری اینترنتی برای صدور دفترچه بیمه و انعقاد قرارداد با مؤسسه‌های درمانی، اطلاع‌رسانی و آموزش به این مؤسسه‌ها از طریق اینترنت و پیام کوتاه توسط این مرکز انجام گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: راه‌اندازی نوبت‌دهی اینترنتی برای پزشکان متخصص، تأیید دارو و خدمات و... از جمله فعالیت‌های اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت است.

به گزارش فارس، کتاب «تکریم ارباب رجوع از دیدگاه آموزه‌های اسلامی» و مقاله‌های مختلفی توسط سرپرست اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت تهیه، تألیف و میان کارکنان این اداره و مسئولان سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول