اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی صورت گرفت

ضبط 4 تن فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف در نوروز

خبرگزاری فارس: مدیر اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی خراسان شمالی از ضبط 4 هزار و 212 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف طی ایام نوروز در این استان خبر داد.

ضبط 4 تن فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف در نوروز

علی‌اکبر دلیرصحرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این میزان مواد خام دامی طی 3 هزار و 286 بازدید انجام شده از مراکز بسته بندی، عرضه و فروش مواد خام دامی شناسایی و ضبط شده است.

وی تعداد پرونده‌های تشکیل شده و معرفی به تعزیرات حکومتی استان در زمینه تخلفات فرآورده‌های خام دامی را 14 مورد اعلام کرد.

دلیرصحرایی تصریح کرد: یکی از واحدهای عرضه نیز به خاطر عدم رعایت نکات بهداشتی با وجود تذکرات مکرر، به تعطیلی کشیده شد.

وی همچنین تعداد نمونه برداری از فرآورده‌های خام دامی را مجموعاً 16 مورد عنوان کرد و گفت: این نمونه برداری‌ها از مواد غذایی چون تخم مرغ، گوشت و شیر انجام شده است.

مدیر اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی خراسان شمالی موارد برخورد با خودروهای عرضه کننده فرآورده‌های خام دامی به صورت غیرمجاز را 16 مورد برشمرد و افزود: میانگین تعداد اکیپ‌های بازرسی در هر روز در طول طرح در تمام منطقه زیرپوشش، 16 اکیپ بوده است.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی از 22 اسفند سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین ادامه داشت، خاطرنشان کرد: 4 هزار و 970 نفر ساعت در طول طرح، فعالیت انجام شده است.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول