اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

طی سه ماه گذشته؛

6 تن فرآورده خام دامی در جنوب کرمان معدوم شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: بیش از 6 تن انواع فرآورده‌های خام دامی غیر قابل مصرف در جنوب کرمان معدوم شد.

6 تن فرآورده خام دامی در جنوب کرمان معدوم شد
علی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: طی سه ماه گذشته بازرسان شبکه‌های دامپزشکی در جنوب کرمان با بازرسی از 959 مرکز عرضه مواد خام دامی از مصرف 6 هزار و 141 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی غیر قابل مصرف جلوگیری کردند.
وی با بیان اینکه به 57 واحد متخلف و دارای نواقص بهداشتی اخطار کتبی داده شد، افزود: از این تعداد 14 مورد منجر به پلمب محل کسب شد که شامل سه واحد قصابی و 11 واحد مرغ فروشی است.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان تصریح کرد: طی سه ماه گذشته اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان با هماهنگی سازمان‌های ذیربط فعالیت‌های خوبی را در زمینه دست‌فروشان ماهی انجام داده و با گشت‌های مستمر از فعالیت آنها در سطح شهرها جلوگیری کرده است.
احمدی به شهروندان بیان کرد: برای حفظ سلامتی خود گوشت و مواد پروتئینی مورد نیاز را از قصابی‌ها و مراکز معتبر تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.
وی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره 1512 در جیرفت و 03481512 در شهرستان‌ها به اطلاع اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان برسانند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول