اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تشدید نظارت بر فرآوردهای خام دامی صورت گرفت؛

ضبط 500 کیلوگرم فرآورده خام دامی در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر بهداشت فرآورده‌های خام دامی 500 کیلوگرم فرآورده خام دامی از مراکز مربوطه کشف و ضبط شد.

ضبط 500 کیلوگرم فرآورده خام دامی در کرمان
‌مینا قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از اجرای طرح 10 روزه تشدید نظارت بر بهداشت فرآورده‌های خام دامی مصرف شده در مراکز رستوران‌ها، تالارها و فست‌فودهای استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح 500 کیلوگرم فرآورده خام دامی از مراکز مربوطه کشف و ضبط شد.
وی بیان کرد: نظارت بر بهداشت فرآورده‌های خام دامی در تمام مراکز عرضه و اماکن مربوطه از وظایف حساس مجموعه دامپزشکی است و به صورت منظم توسط بازرسان این اداره کل در سطح استان اجرا می‌شود.
قاضی‌زاده افزود: در اجرای این طرح بهداشتی ویژه که طی 10 روز صورت گرفت، بازرسان 16 شبکه دامپزشکی در سراسر استان در بازدید از رستوران‌ها‌، تالارها و فست‌فود‌های ‌سطح استان موفق به کشف 500 کیلوگرم گوشت قرمز‌، سفید و آلایش خوراکی شدند.
وی با تقدیر از همکاری هم‌استانی‌ها در روز عید قربان برای جلوگیری از کشتار غیر‌مجاز دام در معابر و میدان‌ها گفت: امیدواریم با افزایش حساسیت‌ها و هوشیاری مصرف کنندگان و همکاری با دامپزشکی شاهد کاهش امکان انتقال بیماری‌های مشترک از طریق کشتار غیر‌مجاز دام در معابر و ارتقای سطح بهداشت عمومی استان باشیم.
مشاور مدیر‌کل دامپزشکی استان کرمان بیان داشت‌: طرح نظارت از قربان تا محرم در مورد اعمال نظارت‌های کامل بهداشتی و شرعی دامپزشکی در ایام تقارن عید قربان، بازگشت حجاج بیت‌الله‌الحرام و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) نیز در حال انجام بوده و ناظران بهداشتی و شرعی در تمام این ایام به صورت مستمر در حال فعالیت هستند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول