اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

شهرداران و مدیران نالایق را کنار می‌گذارم

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: در ارایه خدمات به مردم و انجام مطلوب کارها با هیچ کس تعارفی ندارم و مدیران و شهرداران نالایق را به یقین کنار می‌گذارم.

شهرداران و مدیران نالایق را کنار می‌گذارم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: امسال برای شهرداری و کارکنان آن سال جهاد عمرانی و تلاش و کار مضاعف است و ما از هفته آینده با برنامه‌ریزی و طراحی انجام شده به جد و با سرعت و رعایت مؤلفه کیفیت در حوزه‌های مختلف عمرانی و اجرایی خدمات شهری را توسعه و رونق می‌دهیم.

وی تصریح کرد: ‌در یک زمانبندی تعیین شده امسال در مناسبت‌های مختلف نظیر سوم خرداد، هفته دولت و دهه فجر طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری تکمیل شده و حتی زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

بدری با یادآوری این‌که با شهرداران و مدیران مناطق در سرعت دادن و اجرای با کیفیت پروژه‌ها اتمام حجت شده و مقرر است طبق برنامه‌ریزی کارها به پیش برود، خاطر نشان کرد: بنده هر چند در ظاهر آدمی آرام و ساکت هستم اما در عرصه مدیریت سوء‌تدبیر و بی‌لیاقتی را قبول نمی‌کنم و گاه با پنبه سر مدیران نالایق را به اصطلاح می‌برم.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: مدیر یا شهرداری که با برنامه و اهداف ما همراه نباشد یا جابه‌جا می‌کنیم یا قطعاً به او استراحت می‌دهیم چرا که لحظه لحظه امسال را باید قدر بدانیم و در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، آسفالت‌ریزی، توسعه فضای سبز،‌ جلب مشارکت‌های بخش خصوصی و مردم و... به جد دنبال تحول هستیم.

وی ضرورت توجه به کمیت و کیفیت را به صورت همزمان در اجرایی شدن پروژه‌ها یادآور شد و ادامه داد: امسال به عنوان واپسین سال فعالیت شورای سوم به گونه‌ای عمل می‌کنیم تا مردم نیز از ثمرات شیرین برنامه‌ها و اهداف شورا و شهرداری استفاده کنند و در کمتر از چند ماه تحول عظیمی را شاهد باشیم.

به گزارش فارس، شهردار اردبیل بیان کرد: البته ادعای این‌که تمام پروژه‌ها و نواقص در یک سال قابل برطرف شدن و جبران است، ادعایی گزافی است اما با تمام توان در عرصه و میدان خدمتگزاری حاضر هستیم تا بخشی از اهداف خود را محقق کنیم.

بدری در ادامه سخنان خود با اشاره به بدهی 20 میلیارد تومانی سازمان‌ها، نهادها و ادارات دولتی به شهرداری گفت: ما به جد پیگیر وصول این بدهی‌ها و مطالبات هستیم و یقین داریم با همراهی شورا و خود مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توان با دریافت این مبلغ کارگشای بسیاری از اقدامات و حرکت‌ها باشیم.

وی با بیان این‌که شهرداری یک نهاد مردمی و متکی به بودجه درآمدی خود است، افزود: وضعیت اقتصادی شهرداری بر حسب درآمد منطقه و شهر مشخص می‌شود و شهرداری با درآمدهای مردمی قادر است به شهروندان ارایه خدمات کند.

بدری با بیان این‌که بیش از 95 درصد بودجه شهرداری از طریق خودیاری و کمک مردم تأمین می‌شود، تصریح کرد: ما به صورت محدود از اعتبارات دولتی آن هم در فصول تعیین شده، استفاده می‌کنیم و تنها با تکیه بر درآمد عمومی و مردم می‌توانیم اهداف و برنامه‌ریزی‌های خود را جامه عمل بپوشانیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: 65 درصد بودجه شهرداری اردبیل عمرانی و مابقی جاری است و در بودجه امسال نیز سعی شده بودجه و درآمد شهرداری به شکل عملیاتی طراحی و برنامه‌ریزی شود.

بدری با یادآوری این‌که شهرداری اردبیل در سال گذشته 34 میلیارد ریال درآمد داشته است، اضافه کرد: با این درآمد پایین خدمات‌رسانی شهرداری به شهروندان قابل قبول بوده ولی امسال انتظار می‌رود با همراهی خوب بخش خصوصی اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف بتوانیم این میزان درآمدزایی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول