اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان:

مدیران کارنامه سال گذشته خود را ارزیابی کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در کاشان از مدیران نهادها و دستگاه‌های دولتی شهرستان کاشان خواست کارنامه سال گذشته خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری ارزیابی کنند.

مدیران کارنامه سال گذشته خود را ارزیابی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی بعد از ظهر امروز در دیدار مدیران ادارات و نهادهای کاشان در حسینیه حضرت علی‌اکبر (ع) این شهرستان اظهار کرد: مدیران شهرستان کاشان با مروری بر عملکرد خود در سال گذشته، منصفانه به عملکردی که داشته‌اند نمره داده و برنامه‌های خود را در سال جاری برای تحقق شعار مقام معظم رهبری، بر اساس یک برنامه هدفمند و هوشمند تنظیم کنند.

وی افزود: مدیران به ویژه مدیران نهادهای اقتصادی، بانک‌ها، صنایع و سایر سازمان‌ها در سال گذشته چه دستاوردی را برای تحقق شعار جهاد اقتصادی داشته‌اند و برای عملیاتی شدن این شعار چند درصد موفق بوده و چه امتیازی برای خود در نظر می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در کاشان بیان کرد: مدیران باید ارزیابی کنند چند درصد تدبیر مقام معظم رهبری را در سال گذشته عملیاتی کرده و چند درصد باقیمانده است و برای عملیاتی کردن بقیه آن کارگروهایی را تشکیل داده و موانع و مشکلات سد راه را برطرف کنند.

نمازی در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز تأکید داشتند شعار اعلام شده به این معنا نیست که در مدت یکسال عملیاتی شود، گفت: برای عملیاتی شدن شعار مقام معظم رهبری نیاز به یک پروسه زمانی مشخصی است و ادامه شعار جهاد اقتصادی  در سال جاری با رویکرد جدید تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز بر همین اساس است.

امام جمعه کاشان خواستار روان‌سازی مسائل اقتصادی برای سرمایه‌گذاری شد و گفت: کشوری که داعیه ایجاد دولت الکترونیک دارد، صنعت‌گران آن برای پرداختن به مسائل صنعتی باید در محل کار خود بتوانند پروژه صنعتی خود را به نهاد مربوطه ارسال و کارها در کمترین زمان و بدون کوچک‌ترین مانعی انجام شود.

وی همچنین خواستار برگزاری جلسات مشترک سالانه توسط صاحبان صنایع، ادارات و نهادهای اقتصادی در شهرستان کاشان برای ارزیابی مراحل مختلف تحقق پیام مقام معظم رهبری شد و گفت: در این جلسات کارشناسی باید مشخص شود در چه مرحله‌ای از تحقق جهاد اقتصادی و تولید ملی هستند.

نمازی یادآور شد: برای تحقق شعار مقام معظم رهبری باید نفشه راه ترسیم شده و بر اساس آن کار و فعالیت را بدون از دست دادن زمان آغاز کنیم.

عضو خبرگان رهبری افزود: باید این هنر را داشته باشیم که در پایان سال 91 بتوانیم شهرستان کاشان را به عنوان شهرستان نمونه در تحقق منویات مقام معظم رهبری در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سطح کشور معرفی کنیم.

نمازی ارائه تسهیلات بانکی به برخی افراد بدون کارشناسی و هزینه آن در دیگر کشورها و خروج سرمایه‌داران از ایران و سرمایه‌گذاری آنان در کشورهای بیگانه را از یک خلأ بزرگ مدیریتی در کشور قلمداد کرد.

وی تصریح کرد: راز نامگذاری امسال بر اساس ادامه جهاد اقتصادی سال گذشته برای این است که دشمن در عرصه جهاد اقتصادی مصمم است جمهوری اسلامی را خلع سلاح کند و این نظام را از اداره کشور عاجز کرده و نتواند سرویس و خدمات لازم را در بخش‌های مختلف کشور ارائه کند.

امام جمعه کاشان همچنین با تأکید بر رسالت کارگزاران نظام در تحقق شعار مقام معظم رهبری در حمایت از از تولید ملی خاطرنشان کرد: در این سال هر یک از مسئولان در بخش‌های مختلف وظایفی برای تحقق جدی و صد درصد پیام مقام معظم رهبری دارند.

وی افزود: برای تحقق شعار تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی، دغدغه‌ای از طرف مردم نداریم اما کارگزاران و مسئولان نظام و سران سه قوه باید بتوانند در عرصه اقتصاد و جنگ اقتصادی با دشمن به مانند عرصه دفاع مقدس با تمام توان و ظرفیت وارد میدان شوند و ضمن مقابله با دشمن به دنیا ثابت کنند که اسلام در هر عرصه‌ای که وارد شود پیروز می‌شود.

انتهای پیام/آ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول