به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، یاسر پورمحمود صبح امروز در ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران با بیان اینکه بازرسی و نظارت از عملکرد دستگاههای اجرایی مرتبط با ستاد تسهیلات سفر به طور مستمر انجام میشود، اظهار کرد: 144 نفر در قالب 48 تیم سه نفره در سطح استان اعزام شدند که به صورت محسوس و نامحسوس از هتل، متل، اماکن متبرکه، پارکها، پمپ بنزین، سواحل دریا، اماکن استیجاری، محل اسکان مدارس، نانواییها، کمپهای هلال احمر و اورژانس بازدید میکنند.
وی یادآور شد: مرکز سامد یا سامانه الکترونیکی دولت با مردم با شماره تماس 111 در طول شبانهروز آمادگی دریافت هرگونه شکایت و یا پیام است.
پورمحمود با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 25 مورد شکایت از سوی کمیته بازرسی و نظارت ستاد تسهیلات سفر مورد بررسی قرار گرفته است، تصریح کرد: شکایات ارسالی برای رسیدگی به مراجع ذیربط ارجاع داده شد.
جانشین مسئول کمیته نظارت و بازرسی ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران فعالیت کمیتههای 9 گانه در ستاد تسهیلات سفر را با 60 عضو دستگاه اجرایی مرتبط دانست و گفت: اعضای ستاد تسهیلات سفر در مازندران به دنبال جلب رضایت مسافران نوروزی در استان هستند.
وی ادامه داد: در تعطیلات نوروزی فعالیت فرمانداران، بخشداران و دهیاران نیز از سوی کمیته بازرسی و نظارت ستاد تسهیلات سفر رصد میشود.
پورمحمود خاطرنشان کرد: سال گذشته درصد توزیع فراوانی گردشگران نوروز برحسب قصد سفر دوباره به مازندران 91 درصد بوده که امیدواریم این میزان در سال جاری به 100 درصد افزایش یابد.
وی اذعان داشت: در ایام نوروز شاهد حضور 13 هزار نیروی انتظامی در سطح استان هستیم که فضای امن و روانسازی ترافیک را برای مسافران ایجاد میکنند.
انتهای پیام/س20/چ3000