اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تحقق شعار تولید ملی

کار جهادی لازمه فعالیت تمام مدیران است

خبرگزاری فارس: امروز در راستای تحقق شعار «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، کار جهادی لازمه فعالیت تمام مدیران است که باید سرلوحه کار و فعالیت آنها قرار گیرد.

کار جهادی لازمه فعالیت تمام مدیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، فرج‌الله عارفی ظهر امروز در جمع گروه‌های جهادی دانشجویان در بخش جبالبارز جنوبی از توابع شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: تشکیل گروه‌های جهادی دانشجویی موجب ترویج بیشتر فرهنگ جهاد در میان جامعه شده است.

وی افزود: باید تلاش شود تا این روحیه جهادی که امروز در میان مدیران نظام وجود دارد، حفظ شود تا بتوانیم با استفاده از آن کارهای بزرگ جهادی را انجام دهیم.

عارفی تصریح کرد: وقتی گروه‌های جهادی دانشجویی در روزهای تعطیل نوروز در مناطق محروم و در جمع مردم حضور می‌یابند و خدمات خوبی به مردم ارائه می‌کنند، سبب ترویج فرهنگ کار و تلاش در میان آنها می‌شوند.

وی ابراز داشت: تاکنون حضور گروه‌های جهادی در منطقه نشان داده است که توانسته‌اند، موفقیت‌های فراوانی کسب و به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

عارفی بیان داشت: فعالیت‌های گروه‌های جهادی در کنار فعالیت‌های دولت می‌تواند، خدمات ارائه شده را تکمیل کند و موجب شود فرهنگ جهادی در میان مردم و مسئولان به بهترین شکل ممکن حفظ شود.

وی اذعان داشت: اگر روحیه جهادی وجود داشته باشد، مشکلات به حداقل می‌رسد و می‌توان با استفاده از آن عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد.

عارفی عنوان کرد: امروز در راستای تحقق شعار «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، کار جهادی لازمه فعالیت تمام مدیران است که باید سرلوحه کار و فعالیت آنها قرار گیرد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول