اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه قمر بنی‌هاشم خبر داد

بازدید مدیران چهارمحال و بختیاری از مناطق عملیاتی خوزستان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه قمر بنی‌هاشم از بازدید استاندار و جمعی از مدیران استان چهارمحال بختیاری از مناطق عملیاتی خوزستان خبر داد.

بازدید مدیران چهارمحال و بختیاری از مناطق عملیاتی خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی پایگاه بسیج کارمندان سپاه قمر بنی‌هاشم موسی انصاری اظهار داشت: اردوهای راهیان نور و حضور در محل شهادت بهترین جوانان این مرز و بوم در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این سفرها معنوی و روح‌بخش است و از نظر معنوی ثمره فراوانی برای انسان دارد.

انصاری تصریح کرد: راهیان نور را باید دارای بالاترین، خالص‌ترین و مؤثرترین مبانی شهدا دانست شرکت‌کنندگان در اردوهای راهیان نور تاریخ انقلاب را با چشم جان خود درک کرده و با مبانی و فرهنگ ایثار و دفاع مقدس بیش از پیش آشنا می‌شوند.

وی افزود: به هر میزان که راه و منش شهدا در کشور حفظ شود، به همان میزان نیز اقتدار و عزت جاودانه برای جامعه اسلامی به دست می‌آید.

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه قمر بنی‌هاشم خاطرنشان کرد: دنیای غرب با بهره‌گیری از ابزار فرهنگ و استفاده از تبلیغات گمراه‌کننده در حال سوق دادن جوانان به سمت ابتذال و بی‌دینی است که راهکار مقابله با این تهاجم توجه به ارزش‌ها و نهادینه کردن فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع است.

وی بیان داشت: روحیه معنوی ویژه‌ای که پس از بازگشت زائران از اردوی راهیان نور به وجود می‌آید باعث نزدیکی و انس بیشتر آنان با قرآن کریم و معارف اسلامی می‌شود. حضور مردم و به ویژه جوانان در یادمان‌های جنگ تحمیلی باعث زنده نگه داشتن یاد و ذکر شهدا در جامعه می‌شود

انصاری از شرکت استاندار و جمعی از مدیران این استان در اردوهای راهیان نور خبر داد و افزود: استاندار و جمعی از مدیران استان چهارمحال و بختیاری به منظور بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس عازم مناطق عملیاتی جنوب شده‌اند.

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه قمر بنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدیران این استان در این سفر معنوی از مناطق عملیاتی والفجر هشت، شلمچه، کربلای پنج، بدر، خیبر و طلائیه دیدار می‌کنند.

وی گفت: مدیران این استان با کاروان سردار شهید سید کمال فاضل به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدار می‎کنند.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول