اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کاروان راهیان نور

استاندار و مدیران چهارمحال و بختیاری به زیارت شهدا می‌روند

خبرگزاری فارس: استاندار و جمعی از مدیران استان چهارمحال و بختیاری به منظور بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس عازم مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

استاندار و مدیران چهارمحال و بختیاری به زیارت شهدا می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد موسی انصاری مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه قمر بنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در آیین اعزام کاروان راهیان نور این استان اظهار داشت: اردوهای راهیان نور و حضور در محل شهادت بهترین جوانان این مرز و بوم در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اجرا می‌شود.

وی به نقش و اهمیت این سفر معنوی برای افراد مختلف جامعه اشاره و تصریح کرد: این سفرها معنوی و روح‌بخش است و از نظر معنوی ثمره فراوانی برای انسان دارد.

انصاری راهیان نور را دارای بالاترین، خالص‌ترین و موثرترین مبانی شهدا دانست و گفت: شرکت‌کنندگان در اردوهای راهیان نور تاریخ انقلاب را با چشم جان خود درک کرده و با مبانی و فرهنگ ایثار و دفاع مقدس بیش از پیش آشنا می‌شوند.

وی افزود: به هر میزان که راه و منش شهدا در کشور حفظ شود، به همان میزان نیز اقتدار و عزت جاودانه برای جامعه اسلامی به دست می‌آید.

انصاری خاطرنشان کرد: دنیای غرب با بهره‌گیری از ابزار فرهنگ و استفاده از تبلیغات گمراه‌کننده در حال سوق دادن جوانان به سمت ابتذال و بی‌دینی است که راهکار مقابله با این تهاجم توجه به ارزش‌ها و نهادینه کردن فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع است.

وی بیان داشت: روحیه معنوی ویژه‌ای که پس از بازگشت زائران از اردوی راهیان نور به وجود می‌آید باعث نزدیکی و انس بیشتر آنان با قرآن کریم و معارف اسلامی می‌شود.

انصاری خاطرنشان کرد: حضور مردم و به ویژه جوانان در یادمان‌های جنگ تحمیلی باعث زنده نگه داشتن یاد و ذکر شهدا در جامعه می‌شود

وی از شرکت استاندار و جمعی از مدیران این استان در اردوهای راهیان نور خبر داد و افزود: استاندار و جمعی از مدیران استان چهارمحال و بختیاری به منظور بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس عازم مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه قمر بنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری ادامه داد : مدیران این استان در این سفر معنوی از مناطق عملیاتی والفجر هشت، شلمچه، کربلای پنج، بدر، خیبر و طلائیه دیدار می‌کنند.

وی افزود: مدیران این استان با کاروان سردار شهید سید کمال فاضل به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدار می‎کنند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول