اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سرعین خبر داد

توسعه گردشگری با 63 برنامه روی میز مدیران

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرعین گفت: با هدف توسعه بخش گردشگری به عنوان اولویت اول و اساسی توسعه شهرستان سرعین 63 برنامه در هشت محور کاری تدارک دیده شده است.

توسعه گردشگری با 63 برنامه روی میز مدیران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سرعین که با حضور اعضا در این شهر برگزار شد، اظهار کرد: همه ساله تقاضای گردشگران برای ورود به شهر سرعین افزایش یافته به طوری که اغلب مسافران ورودی به استان مقصد و مرکز اقامت خودشان را شهر سرعین معرفی می‌کنند.

وی تصریح کرد: آب‌های گرم و شفابخش در این شهر یک برند جهانی پیدا کرده و امروز نه تنها سرعین جز شش شهر برتر توریستی ایران است بلکه جز 20 شهر توریستی دنیا به شمار می‌رود.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای مدت اقامت و پایداری سفر در سرعین بایستی فضایی را به وجود آوریم تا گردشگران حداقل دو روز در این شهر اقامت کنند و خود مسافران ورودی مبلغ این منطقه و جاذبه‌های آن باشند.

وی ادامه داد: اگر سال گذشته هشت میلیون مسافر به این شهر ورود پیدا کردند بایستی ظرفیت‌های اقامتی، پذیرایی و فضاهای سیاحتی و توریستی را به نحوی تدارک ببینیم تا مسافران ورودی به سرعین تنها برای استفاده از آب گرم وارد این شهر نشوند.

دبیر سرعین را متعلق به همه استان و حتی کشورمان ایران دانست و بیان کرد: اگر یک مسافر و میهمان داخلی و خارجی به سرعین وارد می‌شود عایدات آن به سایر شهرها و مناطق استان نیز می‌رسد و مسافران با سفر به شهرهای دیگر استان تأثیرگذار هستند.

به گزارش فارس، فرماندار شهرستان سرعین گفت: ما در این شهر به دنبال بازار داری، بازاریابی و بازارسازی مناسب هستیم و با گسترش مراکز تجاری، تفریحی، توریستی در کنار ظرفیت آب گرم به سلیقه مشتریان احترام گذاشته و در مسیر برآورده شدن ذائقه آنها حرکت می‌کنیم.

 

12 مدرسه در کوثر آماده اسکان میهمانان نوروزی است

فرماندار کوثر نیز در جلسه مشابه از آماده‌سازی تمام امکانات ادارات و نهادهای دولتی، اماکن اقامتی و نیروهای انسانی این شهرستان برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی خبر داد.

سعدالله رئیس‌ساداتی افزود: ما با بسیج این امکانات و تدارک 12 باب مدرسه و خانه معلم در شهر و روستاهای این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی مهیا هستیم.

وی تصریح کرد: با هدف جلوگیری از افزایش قیمت و تنظیم بازار 95 تُن انواع مواد غذایی و میوه و دیگر مایحتاج بین اهالی و مسافران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول