اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم:

انجمن‌های ورزشی در قم نیازمند زیرساخت‌های مناسب هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: بسیاری از رشته‌های زیرمجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی نظیر دراگون بت و ورزش‌های هوایی نیازمند زیرساخت‌های مناسب هستند.

انجمن‌های ورزشی در قم نیازمند زیرساخت‌های مناسب هستند

سعید توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: نزدیک به 15 رشته ورزشی زیرمجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم هستند و تلاش ما رسیدن به توسعه و گسترش ورزش همگانی و تقویت بخش قهرمانی ورزش استان قم است.

وی تصریح کرد: بسیاری از رشته‌ها و انجمن‌های زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی در قم دارای سابقه و پیشینه زیاد و موفقی هستند و تلاش می‌کنیم ضمن حفظ جایگاه این رشته‌ها در راستای موفقیت‌های بیشتر آنها گام برداریم.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم با اشاره به موقعیت برخی رشته‌های زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم بیان داشت: در حال حاضر در رشته بیس‌بال، قم در مقایسه با بسیاری از استان‌های بزرگ و با سابقه، تیم برتر کشور بوده و دارای توانمندی‌های زیادی است و در دارت و سپک تاکرا سابقه خوبی داریم.

وی به برخی رشته‌های تازه وارد به هیئت انجمن‌های ورزشی نیز اشاره کرد و افزود: یکی از رشته‌ها دراگون‌بت است که در قم نیازمند زیرساخت‌های مناسب است و رشته دیگر ورزش‌های هوایی است که به لحاظ موقعیت قم شرایط فعالیت در آن در حال حاضر موجود نیست.

توکلی تصریح کرد: در هیئت تازه تاسیس انجمن‌های ورزشی، بیشتر سعی می‌کنیم نقش حمایتی از رشته‌ها و انجمن‌های زیر مجموعه هیئت را داشته باشیم زیرا هر کدام از آنها نیروها و مربیان متخصص خود را دارند و تلاش می‌کنیم خواسته‌ها و نیازهای آنان را برآورده کنیم.

وی ابراز داشت: از سوی دیگر با جدیت تلاش می‌کنیم مجری برنامه‌ها و تقویم فدراسیون انجمن‌های ورزشی باشیم و در مسیری قدم برداریم که در نهایت به توسعه و گسترش ورزش همگانی و تقویت بخش قهرمانی ورزش استان قم بینجامد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما تعامل با آموزش و پرورش است زیرا هم ظرفیت و هم نیروی انسانی بسیار خوبی در این نهاد وجود دارد و هم اینکه می‌توانیم از طریق همکاری صحیح در بسیاری از رشته‌ها سرمایه‌گذاری خوبی در رده‌های سنی پایه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: هدف مهم هیئت انجمن‌های ورزشی خوب کار کردن و خدمت به جامعه ورزش است و با توجه به سابقه فعالیت در آموزش و پرورش و هیئت ورزش‌های همگانی، آشنایی مطلوبی با رشته‌های هیئت جدید انجمن‌های ورزشی دارم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول