اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی انجام شد

استقبال چشمگیر از مسابقات ورزشی جام نوروزی روستایی

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت روستایی عشایری خراسان شمالی گفت: روستائیان استقبال چشمگیر از مسابقات ورزشی جام نوروزی داشته‌اند.

استقبال چشمگیر از مسابقات ورزشی جام نوروزی روستایی

مصیب اکبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد برگزاری این مسابقات در نقاط مختلف استان به صورت منسجم را برشمرد و اظهار داشت: مسابقات جام نوروزی روستایی این استان در تعطیلات نوروزی در رشته‌های کشتی باچوخه،فوتبال، والیبال، طناب کشی، بازی‌های محلی و... برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات مختلف باچوخه در شهرهای این استان جریان دارد گفت: بر همین اساس اخیراً مسابقات باچوخه با حضور چوخه‌کارانی از شهرستان‌های استان در بجنورد برگزار شد.

اکبر زاده همچنین از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شیرکوه شیروان خبر داد و یادآور شد:‌ این مسابقات برای 12 فروردین در شیرکوه برنامه ریزی شده که در صورت مساعد بودن هوا در این محل و در صورت هرگونه بارندگی، در سالن شهید پور‌رضای شیروان برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت روستایی عشایری خراسان شمالی برگزاری مسابقات طناب کشی، کشتی باچوخه و همچنین مسابقات فوتبال را در مانه وسملقان برشمرد و گفت:در این راستا اخیراً طناب کشی آقایان در قلعه خان با استقبال چشمگیر در این روستا برگزار شد.

وی همچنین برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در 13 فروردین در امام‌زاده اشرف را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای ورزش روستاییان عنوان کرد و افزود: مسابقات کشتی باچوخه نیز در روستای چخماقلوی مانه و سملقان روز گذشته با حضور جمع زیادی از مردم روستا های اطراف برگزار شد.

سرپرست هیئت روستایی عشایری خراسان شمالی با بیان اینکه مسابقات آلیش نیز در اینچه سفلی پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور ورزشکاران بنام آلیش در هفته جاری برگزار می‌شود.

وی همچنین برگزاری مسابقات فوتبال در 2 روستای شهرستان مانه وسملقان را برشمرد و گفت:‌این مسابقات با شرکت 18 تیم در رسالت و در کیکانلو با شرکت 15 تیم در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول