اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اصفهان خبر داد

پایان پروژه‌های نیمه‌تمام ورزش روستایی تا پایان خرداد 91

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اصفهان گفت: انتظار داریم با حمایت مسئولان تا پایان خرداد سال 91 تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام ورزش روستایی در استان اصفهان به پایان برسد.

پایان پروژه‌های نیمه‌تمام ورزش روستایی تا پایان خرداد 91

مهدی اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نباید اجازه بدهیم ورزش در روستاها عقیم بماند چرا که روستاییان و عشایر حق فراوانی به گردن ما دارند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد هیئت در سال گذشته افزود: بنا به گفته مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، بیمه ورزشی روستاییان رشد صد درصدی داشته است و در این مسیر حمایت فدراسیون، اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، استانداری، فرمانداری و بخشداری‌های استان اصفهان را در کنارمان داشته‌ایم.

رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اصفهان با ابراز امیدواری نسبت به رشد بیمه ورزشی روستایی و عشایری در سال جاری تأکید کرد: در صورت ادامه روند فعلی در پایان سال 91، تعداد بیمه‌شدگان ورزشی هیئت 50 هزار نفر افزایش پیدا می‌کند.

اسدی افزود: ترویج فرهنگ ورزش همگانی در میان روستاییان و عشایر کشور اولویت نخست کاری هیئت ورزش‌های روستایی و عشایر استان اصفهان محسوب می‌شود.

رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایر استان اصفهان به برگزاری دومین المپیاد فرهنگی ورزشی عشایر کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این المپیاد با عنوان جام ولایت و ایثار با حضور 650 ورزشکار در دو بخش بانوان و آقایان از 26 استان کشور در 11 رشته ورزشی به میزبانی شهرستان فریدون‌شهر برگزار شد، هم‌چنین مسابقات جام ریاست جمهوری در فروردین سال گذشته با شرکت 943 تیم ورزشی و 11 هزار و 268 ورزشکار در چهار رشته ورزشی فوتسال، فوتبال، والیبال و بازی‌های بومی و محلی به انجام رسید.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول