اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام تعطیلات نوروز

بیش از 275 هزار مسافر در چهارمحال و بختیاری جابه‌جا شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام تعطیلات نوروز 275 هزار و 149 مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان جابه‌جا شد.

بیش از 275 هزار مسافر در چهارمحال و بختیاری جابه‌جا شد

فریبرز کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در مدت تعطیلات نوروز 91 افزون بر 275 هزار و 149 مسافر در قالب 23 هزار و 586 سفر در این استان جا‌به‌جا شدند.

وی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل این استان روزانه 24 هزار مسافر را جابه‌جا کرده است، گفت: تعداد سفرهای نوروزی در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.

کرمی مسیر شهرکرد-اصفهان، شهرکرد ـ خوزستان، شهرکرد ـ تهران و شهرکرد-مشهد را از پرترددترین مسیرهای برون شهری در این ایام برشمرد و گفت: مسافران نوروزی این استان با 300 دستگاه اتوبوس، 900 دستگاه سواری و 700 دستگاه مینی‌بوس برون شهری جابه‌جا شده‌اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری در ادامه با تأکید بر اینکه ناوگان حمل و نقل این استان نیازمند نوسازی است، گفت: اجرای این طرح نقش بسزایی در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان و در نتیجه کاهش ترافیک، کاهش مصرف سوخت و در نهایت کاهش تصادفات و تلفات انسانی و خسارات مالی در این استان خواهد داشت.

وی از نوسازی 99 دستگاه اتوبوس خطی در مسیر شهرکرد ـ اصفهان در سال جدید خبر داد و گفت: در سال گذشته 182 دستگاه به سیستم ناوگان حمل و نقل و بار این استان افزوده شده است که از این تعداد دو دستگاه اتوبوس ویژه و 38 دستگاه مینی‌بوس مدل جدید است.

کرمی نصب دوربین‌های نظارتی در سطح محورهای مواصلاتی این استان را از جمله رویکردهای این اداره‌کل در سال‌ جدید برشمرد و گفت: تاکنون 14 نقطه در این استان به‌ منظور نصب دوربین‌های نظارتی شناسایی شده است، همچنین شناسایی 17 نقطه دیگر در دستور کار قرار گرفته که در 10 نقطه عملیات اجرایی نصب دوربین‌ها در دست اقدام است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول