اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهنمیر خبر داد

اجرای جشنواره دریا در بهنمیر مازندران

خبرگزاری فارس: شهردار بهنمیر گفت: به مناسبت تعطیلات نوروزی، جشنواره دریا در تفرجگاه ساحلی بهنمیر برگزار شد.

اجرای جشنواره دریا در بهنمیر مازندران

حسین جهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهنمیر اظهار داشت: در این جشنواره که با حضور پرشور گردشگران در تفرجگاه ساحلی میرود برگزار شد، نمایش حاجی فیروز به نویسندگی مهدی عاطف‌راد و کارگردانی حمیدرضا گل محمدی که یادآور سنت‌های دیرینه ایرانیان بود با بازی عابد عبدی و پیمان نبی‌زاده به روی صحنه رفت.

وی خاطرنشان کرد: اجرای موسیقی پاپ و محلی توسط سامان شیرازی، جواد و جبار عباسیان، محسن نورانی و بهزاد کامروز از دیگر برنامه‌های این جشنواره بوده است.

جهانی برگزاری مسابقات متنوع بین خردسالان از جمله خروس جنگی و مسابقات فرهنگی درباره فرهنگ بومی مازندران در بین گردشگران را از دیگر برنامه‌های این جشنواره برشمرد و افزود: در این جشنواره هدایایی از قبیل کتاب و بن خرید کالا از سوی شهرداری بهنمیر و اداره فرهنگ و ارشاد بابلسر به گردشگران اهدا شد.

شهردار بهنمیر اذعان داشت: تفرجگاه ساحلی میرود بهنمیر که از سوی شهرداری بهنمیر اداره می‌شود یکی از نقاط گردشگرپذیر زیبا در شهرستان بابلسر بوده که هر ساله شاهد حضور گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول