اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعلام فهرست فیلم‌های اکران نوروزی

فیلم‌های جشنواره فجر مهمان راگا شدند

خبرگزاری فارس: پردیس سینمایی راگا همزمان با ایام نوروز فیلم‌های جشنواره فجر را اکران می‌کند.

فیلم‌های جشنواره فجر مهمان راگا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هر چند در ایام نوروز بازار سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی تلویزیون داغ است اما با این اوصاف بد نیست در خلال برنامه‌های رسانه ملی، دست اعضای خانواده را بگیرید و همراه آنها به سینما بروید. فقط خواهش می‌کنیم بهانه ترافیک و کمبود وقت و ... نیاورید که در این ایام با توجه به سفر رفتن نیمی از شهروندان و نفس کشیدن شهر و تعطیلی اداره‌ها و کساد بودن بازار کار و بار، هیچ بهانه‌ای در این ارتباط پذیرفته نیست.

تا آنجا که ما با خبر شدیم، امسال مدیر سینما راگا برای اهالی ری سنگ تمام گذاشته و با رایزنی‌های انجام شده جدیدترین فیلم‌های جشنواره فجر سال 90 مهمان راگا شد.

برای اطلاعات بد نیست نگاهی به فهرست فیلم‌های پیشنهادی راگا برای ایام نوروز بیندازید تا شانس تماشای فیلم دلخواهتان را از دست ندهید.

 

فیلم شاد و دیدنی «خوابم می‌آد» به کارگردانی رضا عطاران

«کلاه قرمزی و بچه ننه»، نوستالژی دوران کودکی بزرگ‌ترها

فیلم هنری «برف روی کاج‌ها» به کارگردانی «پیمان معادی»

«بوسیدن روی ماه»، فیلمی تاثیرگذار از همایون اسعدیان

«گشت ارشاد»، فیلمی جذاب و دیدنی به کارگردانی سعید سهیلی

«تلفن همراه رئیس جمهور» فیلمی از عطشانی

 

اکران فیلم‌های خارجی برای نخستین بار

«کابوس» در پردیس راگا

اگر اهل هیجان هستید و دلتان می‌خواهد فیلم‌های ترسناک و روز دنیا را در سینما و همراه با صدای دالبی تماشا کنید که از همه زوایای فیلم لذت ببرید، روی پیشنهاد ما برای تماشای فیلم‌های ژانر ترسناک و مهیج خارجی در سینما راگا، کمی بیشتر فکر کنید.

به گفته مدیر سینما راگا از نیمه اسفند ماه برای نخستین بار فیلم‌های خارجی در سینما راگا اکران عمومی می‌شود که با توجه به ارتقای سیستم‌های دالبی در سالن‌های اکران، تماشای این فیلم‌ها به‌ویژه در سانس‌های پایانی شب، هیجان‌انگیز است.

اما فیلم‌هایی که در فهرست برنامه‌های اکران قرار دارد از این قرار است:

 

فیلم‌های مهیج:

فیلم کابوس، کینه (1) و (2)، 1408، چشم، رود سرخ (1) و (2)، مرد حصیری، آشوب

فیلم‌های مهیج:

بیل را بکش (1) و (2)، شعبده‌باز، پسران پرواز، شهر مرزی، دره آلا

 

با ارسال یک پیامک خالی

عضو باشگاه تماشاگران شوید

تماشاگران پرو پا قرص سینما می‌توانند از همین امروز شانس خود را برای عضویت در باشگاه تماشاگران و استفاده از تخفیف‌های پلکانی بهای بلیت امتحان کنند.

عضویت در این باشگاه خیلی هم سخت نیست فقط کافی است یک پیامک بدون متن به سامانه 30009900037434 ارسال کنید تا نام شما در فهرست تماشاچیان سینما راگا به ثبت برسد.

اگر پیامک را ارسال کردید از همین حالا خودتان را یکی از اعضای باشگاه بدانید و منتظر خبرهای جدید و دست اول راگا باشید چرا که در هر دوره که اکران فیلم‌های سینما تغییر می‌کند بلافاصله نام فیلم و اسامی بازیگران فیلم‌های جدید برای شما به عنوان عضو باشگاه ارسال می‌شود تا از تماشای فیلم مورد علاقه‌تان باز نمانید.

در ضمن فراموش نکنید اگر در طول ماه به تماشای سه فیلم در این سینما بروید، سامانه باشگاه بلیت چهارمین فیلم را برای شما نیم بها حساب می‌کند و اگر همچنان مشتری پرو پا قرص سینما باشید دور بعدی همراهتان نیز از این تخفیف برخوردار می‌شود.

 

اکران فیلم‌های اسفند ماه

از قدیم رسم بر این بوده که بازار هر تفریح و سرگرمی در یکی از فصول سال داغ می‌شود. مثلا اسکی توی ایام سرد و برفی می‌چسبد و شنا کردن در روزهای گرم تابستان و سفر رفتن در روزهای نوروز حال و هوای خاص خودش را دارد اما فقط سینما رفتن است که به زمان خاصی خلاصه نمی‌شود و در همه فصول می‌توان این مقوله فرهنگی را تجربه کرد.

در هر زمانی می‌توان از فیلم‌های در حال اکران استفاده کرد اسفند ماه سال 90 نیز پردیس راگا میزبان فیلم‌هایی چون کنسرت روی آب، قبرستان غیرانتفاعی، پرستوهای عاشق، زمانی برای دوست داشتن، ساعت شلوغ و چیزهایی هست اکران شد. 

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول