اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا خبر داد

ورود 800 هزار مسافر نوروزی به آستارا

خبرگزاری فارس: فرماندار آستارا از ورود بالغ بر 819 هزار و 631 مسافر و گردشگر نوروزی به این شهرستان مرزی خبر داد.

ورود 800 هزار مسافر نوروزی به آستارا

کیوان اسدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با بیان اینکه مهمان‌نوازی مردم خونگرم این شهرستان موجب افزایش ورود گردشگران نوروزی شده است، اظهار داشت: از 25 اسفند 90 تا پایان روز 13 فروردین جاری بالغ بر 800 هزار نفر وارد آستارا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 35 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه آمار مذکور از طرف ماموران میراث فرهنگی و گردشگری آستارا تهیه شده است، افزود: ماموران میراث فرهنگی و گردشگری که در ورودی و خروجی این شهرستان مستقر بودند آمار را تهیه کردند.

فرماندار آستارا، هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، مراکز اقامتی، ستاد اسکان فرهنگیان، کمپینگ‌ها و پارکینگ بازار ساحلی را از دیگر مراکز ارائه آمار ورود گردشگران به این شهرستان دانست.

وی با قدردانی از مهمان‌نوازی مردم خونگرم آستارا به دلیل میزبانی از مسافران نوروزی، تصریح کرد: با هماهنگی تمام اداره‌ها و نهادها میزبانی از مسافران نوروزی در این شهرستان قبل از آغاز تعطیلات نوروزی آغاز شده بود و در این مدت هیچ مشکلی در بحث اسکان مسافران نوروزی به وجود نیامد.

اسدپور با تاکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر به جاذبه‌های متنوع توریستی و گردشگری آستارا، از خدمات شهرداری، آموزش و پرورش، هلال احمر، میراث فرهنگی و گردشگری، صنعت معدن و تجارت، اصناف، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، پلیس راه و عموم مردم شریف آستارا به دلیل استقبال مناسب از مسافران نوروزی قدردانی کرد.

وی، گردنه زیبای حیران، پارک جنگلی بی‌بی یانلو، ساحل شنی، ساحل صدف، گردنه حیران، مراکز خرید متعدد، باغ پرندگان و تالاب استیل عباس‌آباد، آبشار لاتون، آبگرم کوته و کومه را از جمله جاذبه‌های دیدنی آستارا ذکر کرد.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول