اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم خبر داد

رشد 65 درصدی ورود مسافر به قم

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت: در نوروز امسال شاهد رشد 65 درصدی ورود مسافر به قم بوده‌ایم.

رشد 65 درصدی ورود مسافر به قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبدالسعید حقیقی‌مقدم امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورود مسافران به شهر مقدس قم در تعطیلات نوروز امسال افزایش چشمگیری داشته است به طوری که شاهد رشد 65 درصدی در این زمینه هستیم.

وی افزود: تا پایان روز 12 فروردین ماه امسال آمار اقامت مسافران در استان قم نیز 50 درصد رشد را نشان می‌دهد و این موضوع باید مورد توجه مدیران ملی و استانی قرار گیرد.

فرماندار قم با بیان اینکه در کنار افزایش ورود و اقامت زائران در قم شاهد افزایش بازدید از اماکن تاریخی قم نیز هستیم گفت: این آمار نیز بیانگر رشد 24 درصدی بازدید گردشگران از اماکن تاریخی و سیاحتی قم است ضمن اینکه این آمار با تعداد زائران حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران تفاوت دارد.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند قم در جهان اسلام و تشیع ابراز کرد: بسیاری از مسلمانان پیشرفت قم را دارای اهمیت می‌دانند بنابراین مدیران استان و کشور باید زیرساخت‌های گردشگری و فرهنگی قم را بیش از گذشته فراهم سازند.

حقیقی‌مقدم ادامه داد: پروژه‌های عمرانی بزرگی در استان قم در حال انجام بوده و موجب خدمت‌رسانی بهتر به زائران و مسافران در سال‌های آینده می‌شود.

فرماندار قم با اشاره به رشد چشمگیر ورود و اقامت مسافران در قم گفت: با وجود اینکه خیل عظیم گردشگران و زائران در نوروز امسال به قم وارد شدند اما مشکلی در زمینه خدمت‌رسانی به آنها به وجود نیامد و دلیل این امر نیز مدیریت مناسب و کارآمد نیروی انسانی و نیز حضور به موقع مدیران بود.

وی تصریح کرد: فضای معنوی قم موجب افزایش ورود و اقامت مسافران می‌شود بنابراین باید زیرساخت‌های این شهر را با نگاهی ملی توسعه بخشید تا امکان پذیرایی از تعداد بیشتری مسافر و گردشگر در قم به وجود آید.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول