اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

آغاز نام‌نویسی المپیاد ملی مهارت از 15 فروردین در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: نام‌نویسی سیزدهمین مرحله المپیاد ملی مهارت از 15 فروردین سال جاری در 26 رشته آغاز شده است.

آغاز نام‌نویسی المپیاد ملی مهارت از 15 فروردین در زنجان

قاسم صیادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرایط نام‌نویسی از متقاضیان سیزدهمین مرحله المپیاد ملی مهارت در سال جاری اعلام شده است.

وی با بیان اینکه نام‌نویسی از متقاضیان سیزدهمین مرحله المپیاد ملی مهارت از 15 فروردین سال جاری آغاز شده است افزود: این ثبت‌نام‌ها در 26 رشته صورت می‌گیرد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان ادامه داد: متولدین 11 دی ماه 1369 به بعد می‌توانند در این المپیاد شرکت کنند. همچنین متولدین 11 دی ماه 1366 نیز در رشته‌های ساخت و تولید تیمی و مکاترونیک مجاز به نام‌نویسی هستند.

صیادی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در سیزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت می‌توانند در رشته‌های پلی مکانیک (اتوماسیون)‌،‌ساخت و تولید، مکاترونیک‌،‌ طراحی مهندسی مکانیک‌، تراش CNC، فرز CNC و فناوری اطلاعات- راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت‌ نام‌نویسی کنند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های جوشکاری‌،‌ کاشی‌کاری دیوار و کف‌، ‌صافکاری خودرو‌،‌ لوله‌کشی و گرمایشی، الکترونیک‌،‌ طراحی وب‌،‌ تاسیسات الکتریکی، ‌کنترل صنعتی،‌ آجر چینی‌، ‌رباتیک‌ ثبت‌نام کنند خاطر نشان کرد: کابینت‌سازی (چوبی)‌، اتصالات (درب و پنجره )‌،‌ جواهر سازی‌، ‌فناوری اتومبیل‌، ‌نقاشی خودرو‌، طراحی فضای سبز،‌ تبرید و تهویه‌، ‌فناوری اطلاعات (مدیریت سیستم‌های تحت شبکه )،‌ فناوری طراحی گرافیک از دیگر رشته‌های این دوره از مسابقات است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی سیزدهمین المپیاد ملی مهارت در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود افزود: مرحله استانی این مسابقات هفته آخر تیر ماه سال برگزار می‌شود و برگزیدگان این مرحله به مرحله کشوری راه می‌یابند.نام‌نویسی از متقاضیان به مدت یک ماه از تاریخ آغاز نام‌نویسی ادامه می‌یابد.

صیادی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند به مراکز آموزشی و یا اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مراجعه و یا با شماره تلفن 09122649211 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول