اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان فنی‌وحرفه‌ای لرستان معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان لرستان طی مراسمی با حضور مشاور رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای، معاون اداری و پشتیبانی و مدیرکل دفتر بودجه و تشکیلات سازمان فنی و حرفه‌ای کشور معرفی شد.

مدیرکل سازمان فنی‌وحرفه‌ای لرستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مشاور عالی ریاست سازمان فنی و حرفه‌ای کشور عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فنی‌و حرفه‌ای لرستان در خرم‌آباد با بیان اینکه سال آینده نظام احراز اشتغال در سطح کشور تدوین و تحقق می‌یابد، گفت: تاکنون برای استقرار نظام آموزش مهارت و فناوری سه نظام نظام آموزش مهارت، صلاحیت حرفه‌ای و نظام احراز شغل در نظر گرفته شده است.

محمدحسن حاجلو اظهار داشت: نظام آموزش مهارت در آبان‌ماه امسال ابلاغ شد، نظام صلاحیت حرفه‌ای تدوین و به دولت تحویل داده شده و نظام احراز اشتغال نیز در دست تدوین است، که در سال آینده تحقق می‌یابد.

وی بحث آموزش را مهم برشمرد و گفت: کلید اشتغال آموزش و تخصص است و اعتقاد داریم که هر خانه می‌تواند به یک کارخانه تبدیل شود.

حاجلو تصریح کرد: افراد با مهارت در توسعه کشور نقش بسزایی دارند، پس باید به امر مهارت توجه شود.

وی با بیان اینکه راه توسعه کشور آموزش‌های مهارتی است، گفت: ایجاد تحول در کشور از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌های علمی و کاربردی تحقق می‌یابد.

لازم به ذکر است، در این مراسم قباد بیرانوند به عنوان مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان منصوب و از زحمات علی فروزش مدیر کل سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول