اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف گیلان خبر داد

حضور 700 هزار زائر در بقاع متبرکه گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان از حضور بالغ بر 700 هزار زائر در بقاع متبرکه این استان خبر داد.

حضور 700 هزار زائر در بقاع متبرکه گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام ولی عادلی صبح امروز در جریان بازدید از بقاع متبرکه استان استقبال مسافران نوروزی از بقاع متبرکه گیلان را خوب توصیف کرد.

وی، اظهار داشت: در چهار روز نخست فروردین، مردم مومن گیلان و مسافران نوروزی با حضور در جوار امامزادگان سال نو را در فضایی معنوی آغاز کردند.

این مسئول، با بیان اینکه مراسم خاص تحویل سال نو در 112 بقعه استان برگزار شد، افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته بالغ بر 150 هزار نفر در این مراسم حضور داشتند.

وی، بقاع متبرکه خواهر امام رضا (ع) رشت، امامزاده هاشم و آقا سید جلاالدین اشرف آستانه‌اشرفیه را دارای بیشترین زائر در لحظه تحویل سال نو عنوان کرد.

عادلی با اشاره به اینکه طرح نوروزی آرامش بهاری در 105 بقعه استان در حال برگزاری است، اذعان داشت: در این طرح برنامه‌های مختلف فرهنگی شامل برگزاری نماز جماعت، راه‌اندازی دفاتر مشاوره و پاسخگویی به مسایل شرعی اجرا می‌شود.

وی، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و خیمه‌های معرفت را از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری نامید و تصریح کرد: این طرح تا 14 فروردین ادامه دارد.

مدیر کل اوقاف گیلان نصب حدود 500 بنر و پرده اطلاع‌رسانی برای آگاهی مردم به ویژه مسافران نورزی از طرح آرامش بهاری را از دیگر برنامه‌های این اداره ذکر کرد.

وی، با بیان اینکه این طرح با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شده است، خاطرنشان کرد: بالغ بر 700 هزار زائر در بقاع متبرکه گیلان حضور یافتند.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول