اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان خبر داد

استقبال 150 هزار زائر از بقاع متبرکه گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از استقبال حدود 150 هزار زائر تا پایان روز جمعه تعطیلات نوروزی از بقاع متبرکه این استان خبر داد.

استقبال 150 هزار زائر از بقاع متبرکه گلستان

حجت‎الاسلام محمدجواد رئوف‎سیدنژاد امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در طرح آرامش بهاری که در 64 بقعه استان در حال برگزاری است مراسم تحویل سال نو با پخش پیام مقام معظم رهبری، قرائت قرآن، پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره خانواده، رنگ و بوی معنوی خاصی به امامزادگان بخشیده است. 

وی از توزیع یک هزار نقشه امامزادگان (ع) گلستان در بین زائران نوروزی خبر داد و عنوان کرد: برای اینکه سفری خوش‎فرجام را برای میهمانان نوروزی در استان تدارک ببینیم از ماه‎ها قبل تمام همت خود را در مجموعه اوقاف به‎کار گرفته تا زائران با پالایش روح و روان خود در امامزادگان (ع) به آرامش برسند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان خاطر نشان کرد: از همه امامزادگانی که میزبان برگزاری طرح آرامش بهاری هستند سرکشی و بازدید به عمل آمده است تا با سرویس‎دهی مناسب و آماده‎سازی فضای روح‎انگیز در امامزادگان (ع) استان شرایط مطلوب را برای زائران فراهم کنند.

رئوف‎سیدنژاد با بیان اینکه قصد زیارت به اماکن متبرکه از سوی زائران هدفی جز کسب معنویت و رضای حق را در پی ندارد تصریح کرد: اوقاف گلستان تلاش کرده تا با برنامه‎ریزی مناسب زمینه را برای حضور بهتر و مؤثرتر زائران فراهم کند تا آنها بتوانند از فرصت به دست آمده بهترین بهره را ببرند.

وی با اشاره به اینکه زیارت قبور اهل‎بیت (ع) فرصت مغتنمی برای انس بیشتر با قرآن کریم است یادآور شد: همه باید تلاش کنیم با این کتاب آسمانی مانوس‎تر شده و با قرائت و تدبر در آن از برکاتش بهره‎مند شویم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ابراز داشت: همه خادمان تلاش می‎کنند تا لبخند رضایت بر لبان زائران نقش بسته و خدمتی که ارائه می‎کنند توانی مضاعف را در آنها ایجاد می‎کند.

رئوف‎سیدنژاد در پایان از حضور همه مسئولان استانی و شهرستانی که در برگزاری مراسم طرح آرامش بهاری در بقاع و امامزادگان (ع) استان حضوری پررنگ داشتند قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول