اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین برگزار شد

مراسم عقد زوج‌های جوان در جوار بقاع متبرکه قزوین

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری مراسم عقد زوج‌های جوان در طرح نوروزی آرامش بهاری و در جوار بقاع متبرکه قزوین خبر داد.

مراسم عقد زوج‌های جوان در جوار بقاع متبرکه قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام جواد مرادی در بازدید از آستان مقدس امامزاده حسین (ع) شهر قزوین گفت: طرح آرامش بهاری در بیش از 80 امامزاده شاخص استان قزوین در حال برگزاری است و هدف از اجرای این طرح بالا بردن سطح معارف و تقویت باورهای دینی، مذهبی و همچنین ارائه تسهیلات لازم به زائران و مسافران نوروزی است که از 28 اسفند تا 15 فروردین در امامزادگان سطح استان قزوین برگزار شده است.

سرپرست اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: مراسم ویژه طرح نوروزی آرامش بهاری ویژه برنامه‌های لحظه تحویل سال نو بود که در بیشتر بقاع و اماکن متبرکه استان قزوین و با حضور خیل علاقه‌مندان و ارادتمندان به اهل بیت (ع) و مردمی که دوست داشتند سال جدید خود را با حضور در جوار این بزرگواران و مدد گرفتن از آنها آغاز کنند با برگزاری مراسمی همچون قرائت قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی، دعای تحویل سال نو، زیارت آل یاسین، دعای توسل و خطبه خوانی، پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری و ... انجام شد.

مرادی افزود: مراسم ویژه‌ای که امسال برای دومین سال مستمر در جوار آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار شد، مراسم عقد چهار زوج جوان همزمان با آغاز فصل رویش و تپش زمین در جوار این ملجاء شریف بود.

انتهای پیام/و۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول