اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 12 فروردین ماه جاری

جنگ شادی در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جنگ شادی در بقاع متبرکه همزمان با 12 فروردین ماه جاری در این استان خبر داد.

جنگ شادی در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: روز 12 فروردین روز رسمیت یافتن حکومت مستضعفین بر مستکبرین است.

وی با بیان اینکه 12 فروردین روز عید و جشن بزرگ ملت ایران در انتخاب سرنوشت خود بود، گفت: در روز 12 فروردین ماه 1358 جنودالله بر جنود شیطان پیروز گشت و فتح و نصر خدا و بندگان مؤمن شامل حال ملت مسلمان ایران اسلامی شد.

گرجی افزود: 12 فروردین ‌ماه مهر تأیید دیگری بر پایان 2 هزار و 500 سال حکومت طاغوتیان بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری زنده کردن نور امید در دل جوامع مسلمان را یکی از تأثیرات مهم یوم‌الله 12 فروردین ماه عنوان کرد و افزود: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی روز دوازدهم فروردین ماه با رأی اکثریت و قاطع 98.2 درصد خود بلوغ فکری و سیاسی خود را به جهانیان نشان دادند و منبع الهام‌گیری بیداری جهانی شدند.

وی 12 فروردین ماه را نمونه بارزی از مردم‌سالاری دینی که در جهان نظیر ندارد دانست و گفت: در این روز بزرگ و سرنوشت ساز ساختار سیاسی و اجتماعی جدیدی در نظام جمهوری اسلامی بر مبنای اکثریت آراء مردم شکل گرفت و مشروعیت و مقبولیت جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش نمایان کرد.

گرجی ادامه داد: در این روز باورهای غلط لیبرال‌ها، دموکرات‌ها، غرب‌گراها، چریک‌های فدائی خلق، جبهه ملی و نهضت آزادی و گروه‌های متمایل به شرق و غرب را به فراموشی سپرد و مهر بطلانی بر سلطه‌طلبی‌ها و سیاست‌های شیطانی مستکبران جهان زد.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این استان برای بزرگداشت این روز، گفت: اجتماع نسل سومی‌های انقلاب اسلامی در میعادگاه‌های نماز جمعه 11 فروردین 1391، برگزاری دو جشن و مراسم ویژه در دو مسجد شهرکرد از جمله مسجد جامع شهرکرد و مسجد حضرت فاطمة‌الزهرا(س)، برگزاری دو مراسم در دو مجتمع ادارات شهرکرد شامل مجتمع ادارات غرب در اداره کل آموزش و پرورش استان و مجتمع ادارات طالقانی در سالن اجتماعات بانک مسکن استان از جمله این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

گرجی اضافه کرد: برگزاری جنگ شادی در بقاع متبرکه استان، برگزاری نماز شکر در مساجد استان در شب 12 فروردین و فضاسازی شهری در بزرگداشت منزلت این روز، ارسال پیامک خاص 12 فروردین، برگزاری مسابقه از طریق سیمای مرکز استان و اجرای جشن باستانی‌کاران در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول