اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش منوجان:

منوجان 3 هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان منوجان گفت: 3 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در منوجان وجود دارد.

منوجان 3 هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد

مهدی ارمبین امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار کرد‌: ورزش شهرستان منوجان طی دو سال گذشته در تمام شاخص‌ها و بخش‌ها رشد قابل توجهی داشته است.

وی افزود: عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان منوجان از نظر ورزشکار سازمان یافته در سال 89 جایگاه دوم استان و در سال گذشته نیز جزو پنج شهرستان برتر استان بودیم.

ارمبین با بیان اینکه فعالیت‌هایی که در دولت نهم و دهم در زمینه ورزش صورت گرفته قابل مقایسه با دولت‌های قبلی نیست، خاطرنشان کرد: تنها در شهرستان منوجان ساخت بیش 15 طرح ورزشی شهری و روستایی در سفرهای اول و دوم رئیس جمهور به استان کرمان به تصویب هیئت دولت رسیده است.

ارمبین تصریح کرد: در مهم‌ترین بخش ورزش شهرستان که همان ساماندهی و افزایش سرانه ورزشکاران سازمان یافته است طی سال‌های 89 و 90 موفق شده‌ایم تعداد این ورزشکاران را از 650 نفر در سال 88، به 3 هزار 400 نفر در سال 89 برسانیم.

وی با بیان اینکه تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته شهرستان منوجان در سال گذشته به 3 هزار رسیده گفت: امیدورایم بتوانیم ورزشکاران سازمان‌یافته خود را سال جاری به بیش از 4 هزار نفر برسانیم.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول