اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال آمل:

پشتوانه‌سازی نیاز ورزش هندبال در آمل است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال شهرستان آمل گفت: پشتوانه‌سازی نیاز ورزش هندبال در آمل است.

پشتوانه‌سازی نیاز ورزش هندبال در آمل است

ناصر نصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: ورزش هندبال یکی از ورزش‌های گروهی است که توانسته در سال‌های گذشته طرفداران خاصی را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه آمل نیز یکی از شهرهایی است که در آن ورزش هندبال جایگاه ویژه‌ای دارد و نام‌آوران و پیشکسوتان زیادی در این عرصه ورزشی فعالیت داشته و دارند، تصریح کرد: حتی تیم پیشکسوتان این رشته برای مسابقات استانی و کشوری آمادگی لازم دارند.

نصری با اشاره به اینکه تنها تیم مازندران در لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور از شهرستان آمل راهی این دوره از رقابت‌ها شد، ادامه داد: تیم سازمان عمران این شهرستان با درخشش هندبالیست‌های جوان و جویای نام خود در لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشورمان مقابل دیگر تیم‌های بزرگ شهرستانی رویارویی داشت.

رئیس هیئت هندبال شهرستان آمل اضافه کرد: حمایت مسئولان، پشتوانه‌سازی و استعدادیابی از نیازهای ارتقا و پیشرفت ورزش هندبال در آمل است.

وی درباره رشد این ورزش در بین بانوان خاطرنشان کرد: بانوان نیز استقبال بسیار خوبی از این رشته ورزشی دارند ولی مشکل عمده ما در این بخش نبود سالن ورزشی برای آنها است که منتظریم با حمایت مسئولان این مشکل برطرف شود.

نصری ابراز امیدواری کرد با حمایت بانوان نیز می‌توان در لیگ‌های هندبال استانی و کشوری به عنوان نماینده استان مازندران به مقام‌های شایسته‌ای دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول