اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون موسسه جهاد نصر کشور:

اصلاح نظام اقتصادی یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: معاون موسسه جهاد نصر کشور با اشاره به نامگذاری سال ۹۱ توسط مقام معظم رهبری گفت: اصلاح نظام اقتصادی کشور برای نیل به تولید ملی یک ضرورت است.

اصلاح نظام اقتصادی یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا زواره که به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه ورامین سخن می‌گفت با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب گفت: ۱۵ سال است که شبیخون فرهنگی غرب به طور جدی علیه ارزش‌ها، اعتقادات و فرهنگ ما آغاز شده است.

معاون موسسه جهاد نصر کشور اظهار داشت: ما در برابر این حمله دشمن حتی حالت دفاعی هم نداشتیم و منفعل برخورد کردیم، یک سری از مسئولان رده بالای فرهنگی کشور ما غرب‌زده و عامل استکبار بودند و فرهنگ ما مورد تاراج بیگانگان قرار داشت اما امروز به حول و قوه الهی نه تنها در دفاع موفق بودیم که در بسیاری از موضوعات حالت تهاجمی داریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز دشمن علاوه بر جنگ فرهنگی به جنگ اقتصادی روی آورده است و یک جهاد اقتصادی را برای ما رقم زده است، رئیس جمهور امریکا اعلام می‌کند تحریم اقتصادی نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران را به زانو در خواهد آورد.

این جانباز و یادگار هشت سال حماسه و ایثار بیان داشت: ما باید با جهاد اقتصادی و تولید ملی در این عرصه نیز استکبار را با شکست مواجه نماییم، امروز در زمینه‌های لبنی، گندم، بنزین و بسیاری از مایحتاج اساسی کشور به خودکفایی رسیدیم، برای نیل به تولید ملی در راستای رهنمودهای رهبری عزیز اصلاح نظام اقتصادی و هدفمندی یارانه‌ها یک ضرورت است.

رئیس هیئت مدیره جهاد نصر استان تهران و معاون موسسه جهاد نصر کشور در پایان تصریح کرد: تحریم‌ها برای ما یک نعمت الهی است، چرا که امروز به اعتراف خود غربی‌ها کشور ما در راس پیشرفت علمی جهان قرار دارد.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول