اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی:

مدل توسعه اقتصادی در پارس جنوبی منحصربه‌فرد است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: مدل توسعه اقتصادی در نفت و پارس جنوبی یک مدل توسعه منحصربه‌فرد و توسعه در تحریم است.

مدل توسعه اقتصادی در پارس جنوبی منحصربه‌فرد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مسعود نصوری پیش از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: سال 90 برای مجموعه نفت کشور سالی پر از برکت و سالی تاریخی و برای تمام همکاران ما در این عرصه به‌یادماندنی خواهد بود.

وی افزود: در هشتم فروردین ماه سال گذشته سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه و در هشت روز مانده به پایان سال 90 نیز بازدید ایشان از پژوهشگاه صنعت نفت خود نشان برکت سال 90 برای مجموعه وزارت نفت بود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با بیان اینکه نقش برجسته نفت در توسعه زیرساخت‌ها و توسعه اقتصادی کشور بر کسی پوشیده نیست اضافه کرد: با استراتژی‌های معین شده از سوی مقام معظم رهبری در سال 90 و فرمایشات معظم‌له در آغاز سال 91 و نگاه ویژه ایشان به وزارت نفت به دنبال برتری‌هایی در دنیا هستیم و می‌خواهیم برتری‌های خود را به دنیا معرفی کنیم و برتری دانش را در صنعت نفت بالا ببریم.

نصوری اضافه کرد: مدل توسعه اقتصادی در نفت و پارس جنوبی یک مدل توسعه منحصربه‌فرد و توسعه در تحریم است.

وی اظهار داشت: در سایه توجهات امام زمان (عج) و راهبردهای رهبر معظم انقلاب و پیگیری‌های وزارت نفت این مدل توسعه را به عنوان نقطه اساسی در فعالیت‌ها دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی تصریح کرد: تاثیر استراتژی‌هایی که وزارت نفت به دنبال آن بود مدل‌های استراتژی نفت در دنیا را متحول کرد.

نصوری گفت: تفکر جهاد اقتصادی الگوی مداوم همراه ماست و حرکت جهادگونه یک اصل اساسی است و ما طوری عمل می‌کنیم که موازنه تحریم‌ها را به نفع خودمان تغییر دهیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول